Arama

Facebook hesabım hayran sayfası oldu, nasıl düzeltebilirim? - Sayfa 2

Güncelleme: 7 Mayıs 2014 Gösterim: 13.137 Cevap: 20
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
24 Ocak 2012       Mesaj #11
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
facebook hesabım sayfaya dönüştü,onu nasıl düzeltebilirim ?
Sponsorlu Bağlantılar
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
27 Ocak 2012       Mesaj #12
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
arkadaşlar benim facebook hesabım hayran sayfası oldu ve kesınlıkle duzeltemyorum ne mesajlarımı ne bıldılerımı gorembılyorum neden kımsenın paylastıklarını arama moturu bıle yok sadece ayarlar cıkıs okadar ne yapabılırım eskı hale getirmek için lutfen bana yardımcı olun Msn Sad
Sponsorlu Bağlantılar
tamtur - avatarı
tamtur
Ziyaretçi
27 Ocak 2012       Mesaj #13
tamtur - avatarı
Ziyaretçi
anasayfanın yanında alta doğru bakan bi ok war ordan isminize tıklayın bide böyle deyin.
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
30 Ocak 2012       Mesaj #14
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
yav bende de oldu nasıl düzelticez bunu ?
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
10 Şubat 2012       Mesaj #15
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
Adam 1. Sayfada Anlatmış Daha Soruyorsunuz
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
7 Mart 2012       Mesaj #16
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
Evet benimde hesabım sayfaya dönüştü sadece sağ üst köşede Ayarlar Ve Çıkış görünüyor
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
18 Mart 2012       Mesaj #17
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
Arkadaşlar benm facem sayfaya dönüştü aradım aradım sonunda buldum .. Ayarlar ve cıkıs cıkyor sadece ayarlara girin genel ayarlar var ordan düzelteblİrsiniz..
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
13 Nisan 2012       Mesaj #18
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
mrb arkadaşlar ben hesabımı açtığımda boş bir sayfa çıkıyor bildirim mesajlar gorukuyo ama ne olduguna bakamıyorum baskalarını da goremıyorum bana yardımcı olurmusunuz _?
alatif kaya - avatarı
alatif kaya
Ziyaretçi
23 Haziran 2012       Mesaj #19
alatif kaya - avatarı
Ziyaretçi
arkadaşlar benim facebbok hesabım sayfa hesabına dönüştü lütfen bilen varsa sölesin
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
22 Ekim 2012       Mesaj #20
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
Beyler Bunu Düzeltmek Mümkün Değil Yeni Hesap Açmanız TavsiYE Edilir !!

BU KÖTÜ HABERİ VERDİĞİM İÇİN ÖZÜR DİLERİM !!

Benzer Konular

3 Nisan 2013 / byseus Soru-Cevap
19 Eylül 2009 / Ziyaretçi umur Soru-Cevap
23 Şubat 2012 / alemcigizemli Soru-Cevap
14 Nisan 2012 / Misafir Soru-Cevap
20 Haziran 2012 / dodoo Soru-Cevap