Hoş geldiniz sayın ziyaretçi Neredeyim ben?!

Web sitemiz; forum, günlük, video ve sohbet bölümlerinin yanı sıra; Skype ile ilgili Türkçe teknik destek makaleleri, resim galerileri, geniş içerikli ansiklopedik bilgiler ve çeşitli soru-cevap konuları sunmaktadır. Daima faydalı olmayı ilke edinmiş sitemize sizin de katkıda bulunmanız bizi son derece memnun eder :) Üye olmak için tıklayınız...


Sohbet (Flash Chat) Forumda Ara

Stephenie Meyer'in Geceyarısı Güneşi adlı kitabı Türkiye'de ne zaman çıkacak?

Bu konu Soru-Cevap forumunda LAMEL tarafından 19 Temmuz 2009 (23:49) tarihinde açılmıştır.FacebookFacebook'ta Paylaş
82850 kez görüntülenmiş, 142 cevap yazılmış ve son mesaj 19 Temmuz 2014 (15:14) tarihinde gönderilmiştir.
  • 5 üzerinden 4.20  |  Oy Veren: 5      
Cevap Yaz Yeni Konu Aç
Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın:    « Önceki Konu | Sonraki Konu »      Yazdırılabilir Sürümü GösterYazdırılabilir Sürümü Göster    AramaBu Konuda Ara  
Eski 19 Temmuz 2009, 23:49

Stephenie Meyer'in Geceyarısı Güneşi adlı kitabı Türkiye'de ne zaman çıkacak?

#1 (link)
LAMEL
Ziyaretçi
LAMEL - avatarı
stephenie meyer- geceyarısı güneşi kitabı Türkiyede ne zaman çıkacak?
En iyi cevap Coşkun11 tarafından gönderildi

Amerika da 1 sene sonra çıkar bence.Türkiyenin hesabını yapıyom:
1. Amerika dan 1 sene sonra epsilon a gelir
2. Epsilon onu 2 senede çevirir
3. Epsilon onu 3 senede basar
4.Epsilon gerekli yasal işlemleri de 1 senede yaptıktan sonra gelir Çok deil toplam 6 sene falan bekleriz Sinir oluyom epsilona yhaaaaa!!!! bir yararım dokunmuştur inş.............
Etiketler:
  • alacakaranlik 6 cikacak mi
  • gece yarisi gunesi ne zaman cikacak
  • geceyarisi gunesi cikti mi
  • geceyarisi gunesi ne zaman cikacak
  • midnight sun ne zaman cikacak
Benzer Konular:
Rapor Et
Reklam
Eski 22 Temmuz 2009, 01:09

Stephenie Meyer'in Geceyarısı Güneşi adlı kitabı Türkiye'de ne zaman çıkacak?

#2 (link)
lamel
Ziyaretçi
lamel - avatarı
LÜTFEN CEVAP VEREBİLİR MİSİNİZ?
Rapor Et
Eski 22 Temmuz 2009, 01:38

Stephenie Meyer'in Geceyarısı Güneşi adlı kitabı Türkiye'de ne zaman çıkacak?

#3 (link)
Admin
ThinkerBeLL - avatarı
Alıntı:
lamel adlı kullanıcıdan alıntı Mesajı Görüntüle

LÜTFEN CEVAP VEREBİLİR MİSİNİZ?

Henüz çıkış tarihi bilinmiyor.
Rapor Et
Eski 22 Temmuz 2009, 14:48

Stephenie Meyer'in Geceyarısı Güneşi adlı kitabı Türkiye'de ne zaman çıkacak?

#4 (link)
Coşkun11
Ziyaretçi
Coşkun11 - avatarı
Amerika da 1 sene sonra çıkar bence.Türkiyenin hesabını yapıyom:
1. Amerika dan 1 sene sonra epsilon a gelir
2. Epsilon onu 2 senede çevirir
3. Epsilon onu 3 senede basar
4.Epsilon gerekli yasal işlemleri de 1 senede yaptıktan sonra gelir Çok deil toplam 6 sene falan bekleriz Sinir oluyom epsilona yhaaaaa!!!! bir yararım dokunmuştur inş.............
Rapor Et
Eski 22 Temmuz 2009, 14:53

Stephenie Meyer'in Geceyarısı Güneşi adlı kitabı Türkiye'de ne zaman çıkacak?

#5 (link)
Admin
ThinkerBeLL - avatarı
Alıntı:
Coşkun11 adlı kullanıcıdan alıntı Mesajı Görüntüle

Amerika da 1 sene sonra çıkar bence.Türkiyenin hesabını yapıyom:
1. Amerika dan 1 sene sonra epsilon a gelir
2. Epsilon onu 2 senede çevirir
3. Epsilon onu 3 senede basar
4.Epsilon gerekli yasal işlemleri de 1 senede yaptıktan sonra gelir Çok deil toplam 6 sene falan bekleriz Sinir oluyom epsilona yhaaaaa!!!! bir yararım dokunmuştur inş.............

Sizinle aynı kanaatte değilim. Çünkü, özellikle hit yapmaya başlamış bütün sanat eserlerinin ülke basımları, seriyse eğer Alaca Karanlık Kuşağı serisinde olduğu gibi, ilk kitapların basım süreçleriyle böylesi bir matematiksel hesap yapılamayacak kadar kısa sürede gerçekleşiyor.
Bu sebeple soru sahibinin keyfini kaçıracak türden yanıtlar vermeniz kimseye bir şey kazandırmayacaktır.
Rapor Et
Eski 24 Temmuz 2009, 00:26

Stephenie Meyer'in Geceyarısı Güneşi adlı kitabı Türkiye'de ne zaman çıkacak?

#6 (link)
qlper
Ziyaretçi
qlper - avatarı
haklı olabilirsin tabi breaking dawnı çok bekledik.. ama o kadar uzun sürmez... bana göre 3 ay içinde abdde çıkar new moonun filmi çıkınca yayınlar büyük ihtimalle posterli fln 2 aydada hazırlar inş. epsilon.. braz yavaşlar doğrusu ama hak verilmeliki ing zor çevrilior ve kitaplar gerçekten uzun... bu kadar hayran kitlesini kırmak istemezler
Rapor Et
Eski 2 Ağustos 2009, 15:17

Stephenie Meyer'in Geceyarısı Güneşi adlı kitabı Türkiye'de ne zaman çıkacak?

#7 (link)
midnight sun
Ziyaretçi
midnight sun - avatarı
ben önce bi yrde okudum step.in yazdığı 12 blm çlnmş bşka bi yerde okudm step. şka yapmş hzrnda çkckmş dio ama bnde anlamdm ağustos dayız ve bn midnght sunu bulmdm!!!!!!!!!!
Rapor Et
Eski 2 Ağustos 2009, 16:41

Stephenie Meyer'in Geceyarısı Güneşi adlı kitabı Türkiye'de ne zaman çıkacak?

#8 (link)
exodus
Ziyaretçi
exodus - avatarı
yakında türkiyede çıkacak fazla uzun sürmez bildiğim kadarıyla yurtdışında çıktı yada çıkmak üzere
Rapor Et
Eski 10 Ağustos 2009, 17:56

Stephenie Meyer'in Geceyarısı Güneşi adlı kitabı Türkiye'de ne zaman çıkacak?

#9 (link)
twilight_kizi
Ziyaretçi
twilight_kizi - avatarı
Ya ne zamana kadar çıkacağı hakkında bi fikrim yok ama 6 yıl bekleyeceğimizi de sanmıyorum ayrıca 1 ay içinde çıkarsa çok mutlu olurum çünkü bn alacakaranlık serisini çok beğendim. şafak vaktini okurken bitirmek istemiyordum seri bitecek diye ama 5. kitabında çıkacağını duyduğumda çok sevindim ve türkçeye çevrilmesini 4 gözle bekliyorum...
Rapor Et
Eski 11 Ağustos 2009, 00:40

Stephenie Meyer'in Geceyarısı Güneşi adlı kitabı Türkiye'de ne zaman çıkacak?

#10 (link)
...
Ziyaretçi
... - avatarı
ARKADAŞLAR BEN BİR YERDE 6. KİTAP ÇIKACAK DİYE BİR ŞEY OKUDUM BİR BİLGİNİZ VAR MI???
Rapor Et
Cevap Yaz Yeni Konu Aç
Hızlı Cevap
Kullanıcı Adı:
Önce bu soruyu cevaplayın
Mesaj:








Yeni Soru
Sayfa 0.179 saniyede (74.43% PHP - 25.57% MySQL) 17 sorgu ile oluşturuldu
Şimdi ücretsiz üye olun!
Saat Dilimi: GMT +3 - Saat: 03:37
  • YASAL BİLGİ

  • İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan MsXLabs.org forum adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre tüm kullanıcılarımız yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. MsXLabs.org hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 3 (üç) iş günü içerisinde MsXLabs.org yönetimi olarak tarafımızdan gerekli işlemler yapıldıktan sonra size dönüş yapılacaktır.
  • » Site ve Forum Kuralları
  • » Gizlilik Sözleşmesi