Arama

Modifiyeli Otomobiller - Sayfa 2

Güncelleme: 26 Haziran 2016 Gösterim: 169.432 Cevap: 110
RuffRyders - avatarı
RuffRyders
Kayıtlı Üye
3 Temmuz 2008       Mesaj #11
RuffRyders - avatarı
Kayıtlı Üye
Arden Range Rover - AR7

Sponsorlu Bağlantılar
Ünlü tuning firması Arden Range Rover bazlı AR7 adında yepyeni bir çalışmaya imza attı.

Bir dizi mekanik ve estetik güncelleme operasyonu yapılan Range Rover, artık çok daha dinamik bir ruha ve daha güçlü bir kalbe sahip.

İşe öncelikle Range’nin motorundan başlayan Arden, V8 motoru 4.2 litreden 4.8 litreye çıkarmış, ayrıca bir de çift pervaneli bir kompresör eklemiş. Tabii bu operasyon sonunda Range’nin güce ve torku da artmış. 520 HP güç ve 680 Nm tork üreten AR7 Range’nin bu etkileyici değerlerine rağmen 0-100 km/s hızlanması 6.5 saniyenin altına düşmemiş. Bir kıyaslama yapacak olursak Mercedes-Benz G55 AMG 0-100 km/s hızlanmasını sadece 5.5 saniyede alabiliyor.

Range’de mekanik güncellemelere ilaveten bazı tasarımsal değişiklikler de yapılmış. Geniş ön göğüs, LED’li gündüz farları, tekerlekler üzerindeki uzatmalı çıkıntılar, marşpiyeler ve yeni geliştirilmiş arka tampon ve dikdörtgene benzeyen egzoz çıkışı AR7 Range’nin sportif gövde kitinin en çok dikkat çeken parçaları arasında sayılabilir. Tüm bu estetik makyaj 22 veya 23 inçlik özel alaşım jantlarla tamamlanıyor.

Range’nin iç tasarımda da bazı değişiklikler yapılmış. Deri ve alkantra karışımı koltuklar, bir çok noktada karşımıza çıkan yüksek kaliteli ahşap kaplama, kokpit ve kapı içlerindeki krom, karbon ve alüminyum malzemeler bu değişikliklerden bir kaçı olarak sıralanabilir.



Son düzenleyen ahmetseydi; 2 Ocak 2015 15:36
RuffRyders - avatarı
RuffRyders
Kayıtlı Üye
3 Temmuz 2008       Mesaj #12
RuffRyders - avatarı
Kayıtlı Üye
IMSA Lamborghini Gallardo Spyder

Almanya’da faaliyet gösteren IMSA, Lamborghini Gallardo Spyder’ı daha çekici bir görünüme sokmasının yanısıra, motorunu da güçlendirmiş.
Sponsorlu Bağlantılar

Gallardo Spyder modifiyesiz haliyle bile çok etkileyici görünüme sahip bir otomobil. Standart olarak 520 HP gücüyle performans yönünden tartışılacak bir nokta bırakmıyor, 314 km/s maksimum hız ve 4.3 saniyelik 0-100 km/s hızlanma süresi. Alman Tuning firması IMSA, GTV Spyder adını verdiği otomobilde, Gallardo’nun 5.0 litrelik V10 motorunda yaptığı çalışmalarla gücü 620 HP’ye çıkarmış. Gücünü dört tekerlekten çekiş sistemiyle yola aktaran otomobilde; genişletilmiş çamurluklar, marşpiyeler ve downforce’u arttıran bir spoyler dikkat çekici detaylar olarak farkediliyor.



Son düzenleyen ahmetseydi; 2 Ocak 2015 15:36
RuffRyders - avatarı
RuffRyders
Kayıtlı Üye
3 Temmuz 2008       Mesaj #13
RuffRyders - avatarı
Kayıtlı Üye
Audi S3 MTM (Motoren Technik Mayer)

Alman modifiye firması MTM (Motoren Technik Mayer) tarafından yapılan modifikasyon kitiyle S3 bir yarış otomobilinden farksız hale gelmiş.

Zaten oldukça sportif bir görünüme sahip olan S3’ü biraz daha dinamikleştirmeyi başaran Alman modifiye firması MTM, gerçekleştirilen modifikasyon işlemlerinin ardından daha dinamik bir S3 ortaya çıkartmış.

Audi S3 için birkaç farklı modifikasyon kiti hazırlayan MTM, ilk kitle sadece aracın elektronik aksamlarıyla oynayarak 265 HP’lik Turbo destekli motordan 310 HP güç ve 400 Nm tork elde etmiş. Ayrıca müşteriler bu modifikasyon kitinin üzerine son susturucu iptali de isterlerse ekstra 5 HP güç ve 5 Nm tork daha kazanabiliyorlar. MTM modifikasyonuyla şekillenen S3’ün en güçlü versiyonuysa daha çok parçanın değiştirilmesiyle ortaya çıkmış. Ön susturucu ve yüksek kapasiteli katalitik konvertör değişimleriyle en güçlü MTM S3, 330 HP güç ve 420 Nm torka ulaşmış. Bu güç verileriyle MTM S3’ün performansı 0-100 km/s hızlanması olarak 5.1 sn, maksimum hız olarak ise 264 km/s’e çıkmış.

Motorda gerçekleştirilen modifikasyon işlemlerini ardından aracın yürüyen aksamında da iyileştirmelere gidilmiş. İlk olarak spor tip helezon yaylar ve coilover amortisörlerle iyileştirilen süspansiyon sistemi S3’ün yol tutuşunda gözle görülür bir iyileşmeye neden olmuş. Süspansiyon sistemindeki modifikasyonların ardından aracın yerden yüksekliği 45 mm azalmış. 19 inçlik alüminyum alaşım jantlar kullanılan MTM S3’te kullanılan lastik ölçüsüyse 235/35 R19 olarak seçilmiş. Fren performansı da geliştirilen otomobilin standart olarak sahip olduğu 330x32 mm’lik fren diskleri 380x34 mm’lik fren diskleriyle değiştirilmiş. MTM tarafından tasarlanan fren sisteminde 8 pistonlu kaliperler de kullanılmış.


Son düzenleyen ahmetseydi; 2 Ocak 2015 15:36
RuffRyders - avatarı
RuffRyders
Kayıtlı Üye
4 Temmuz 2008       Mesaj #14
RuffRyders - avatarı
Kayıtlı Üye
FAB Design Mercedes-Benz CL 600 V12 Biturbo

Mercedes Benz’in otomobil sektörüne kazandırdığı son yıldızlarından biri olan yeni CL Sınıfı’nda, FAB Design ruhu her haliyle kendini hissettiriyor.

Alman üreticinin süper coupe’si CL, yenilenmiş yüzüyle eskisinden çok daha dinamik ve karakterli bir dış kabuğa ve konforun üst seviyesini yaşatan bir iç mekana sahip. Özellikle iç mekanda kullanılan ahşap kaplamalar ve açık renk deri döşeme CL’nin içyüzünü de aydınlatıyor. Alışılmış Mercedes konforunun üst düzeyde sunulduğu CL 600 V12 Biturbo kaputun altındaki güç bonkörlüğünü iç tasarımda da hem kullanıcısına hem de yolcularına en iyi şekilde hissettiriyor.
FAB Design tasarımıyla birlikte daha da sportif bir görüntüye ve aerodinamik açıdan geliştirilmiş bir tasarıma sahip olan CL 600 V12 Biturbo modeli, ön tasarımında dikkat çeken kaslı tamponu, sportif marşpiyeler ve geniş hava girişleriyle kaputunun altındaki gücü dışarıya hissettiriyor. Genişletilmiş çamurluklar, hava soğutmalı ve daha iyi duruş mesafesi sunan yeni fren kaliperlerinin ve disklerin yuvası. Arka tasarımında 4 adet spor egzoz CL’nin hırçın karakterini ifade ediyor. CL 600 V12 Biturbo’nun olağanüstü motor verilerine geldiğimizde karşımıza çıkan 650 HP güç ve sadece 1800d/d’de üretilen 1120 Nm’lik tork verileri için fazla birşey söylemeye gerek yok. Herşey ortada. 320km/s maksimum hız ve 4.2 saniyede tamamladığı 0-100 km/s hızlanma verileriyle CL 600 V12 Biturbo’ya FAB Design dokunuşu AMG’ye rakip olabilecek mi?


Son düzenleyen ahmetseydi; 2 Ocak 2015 15:36
RuffRyders - avatarı
RuffRyders
Kayıtlı Üye
7 Temmuz 2008       Mesaj #15
RuffRyders - avatarı
Kayıtlı Üye
Mercedes S by ART

İki renkli bir otomobil her modele yakışmaz ama tuning şirketi ART tarafından renklendirilen Mercedes S’e bronz ve kum taşı renklerinden oluşan gövde fazlasıyla yakışmış.

Çift renkli gövdenin yanı sıra ART Tuning, Mercedes S’e biri dizi teknik geliştirme de yapmış. Otomobilin 5.4 litrelik motorunun gücü sportif hava filtresi ve elektronik ayarlamalarla 15 HP arttırılarak 403 HP’ye çıkarılırken torku da 530 Nm’den 550 Nm’ye yükseltilmiş.

ART Tuning Mercedes S’de aynı zamanda yeni ön spoyler, yan ve arka marşpiyeler, difüzör, bagaj üstünde ledli spoyler, aracın hareketine göre dönebilen Xenon farlar ve halojen sis farları, krom kaplamaları ile son derece şık duran sportif arka susturuculu egzos sitemi gibi birçok görsel değişikliğe de imza atmış. 20 inç alaşım jantlarla donatılan Mercedes S’in gövdesi de 35 mm alçaltılmış.

Otomobilin içerisinde de tam bir görsel şölen var. Kahverengi ve bej olmak üzere iki renkten oluşan deri koltuklar, direksiyondan vites değiştirme siteminin de üzerinde bulunduğu sportif direksiyon simidi ve yan camlarda elektrikli perdeler gibi birçok keyif verici detay ART Tuning tarafından Mercedes S’e nakşedilmiş. Ayrıca isteğe bağlı olarak otomobilin arka bölümünün ortasına seyyar bir buzdolabı da yerleştirilebiliyor.


Son düzenleyen ahmetseydi; 2 Ocak 2015 15:36
RuffRyders - avatarı
RuffRyders
Kayıtlı Üye
11 Temmuz 2008       Mesaj #16
RuffRyders - avatarı
Kayıtlı Üye
Currency Motor Cars - BMW M5

507 HP’lik Formula 1 teknolojisiyle geliştirilmiş V10 tipi motoruyla M5, sedan otomobiller arasında ayrı bir yere sahip.

Şimdiden efsane otomobiller arasına girmeyi başaran BMW M5, bir sedan otomobilde olması gereken her şeyi başarılı bir şekilde sunarken, özellikle motoruyla bu haklı ününü kazanıyor. Çünkü BMW’nin Formula 1 yarışlarından uzun yıllar boyunca edindiği tecrübelerin bir ürünü olan bu motor, şuan piyasada bulunan rakipleri arasında belki de Formula 1’den en çok teknoloji transferi yapılan güç ünitesi. Kullanılan silindir bloğu malzemesi ve elektronik işletim sistemleri Formula 1’deki araçlara oldukça yakın olan V10 tipi 5.0 litrelik motor, ürettiği 507 HP’lik güçle de başarısını kanıtlıyor.

Modifiyeli M5, kulağa çok hoş geliyor değil mi? Peki ya turbo M5? 507 HP’lik bu güç makinesi, Currency Motor Cars tarafından modifiye edilerek dünyanın ilk turbo motorlu M5’i ortaya çıkmış. Sedan otomobiller arasında özel bir yere sahip olan M5, yapılan modifikasyonların ardından dünyanın en güçlü 4 kapılı sedan otomobillerinden biri olmuş. Çift turbo ve intercooler’la yapılan modifikasyonun ardından 507 HP’lik V10’dan 810 HP güç alınması sağlanmış. Artan güçle birlikte torkta da yüksek bir artış sağlanmış. Turbo uygulamasının ardından M5, neredeyse 1000 Nm’lik torka ulaşarak 994 Nm’lik tork üretmeyi başarmış. El yapımı turbo ve intercooler kullanılan araç, bu özel işlemin meyvelerini ise yaklaşık 390 km/s’lik maksimum hız ve 3,6 sn’lik 0-100 km/s sprintiyle veriyor. Yapılan motor modifikasyonunu desteklemek adına M5’in yürüyen aksamında da iyileştirilmelere gidilmiş. Koni marka amortisörler ve H&R marka helezon yaylarla süspansiyon sistemi modifiye edilen aracın yerden yüksekliği yaklaşık 4 cm alçaltılarak yol tutuşunun arttırılması sağlanmış. Önde ve arkada kullanılan 35,5 cm çapa sahip fren diskleriyse bu güç makinesini durdurmak için görevli. 20 inçlik jantlarla aracın dış görünümü tamamlanırken ortaya sade ama vahşi bir M5 çıkmış.

CMC M5’in motor ve karoserindeki görsel modifikasyonların dışında aracın içerisinde de farklılıklara gidilmiş. Koltuklarda, ön konsolda, kafalıklarda ve direksiyon simidinde kullanılan deri malzeme oldukça özel. Florida alligator olarak adlandırılan bir timsah türünün derisinden üretilen bu parçalar el yapımı bir işçiliğe sahip ve aracın içerisindeki kalite seviyesini kat ve kat arttırıyor. 1930’ların Delahaye ve Bugatti modellerinde rastlanan bu döşeme tipi CMC M5’in içerisine ünlü tasarımcı Judy Amic-Angelo tarafından uygulanmış.


Son düzenleyen ahmetseydi; 2 Ocak 2015 15:36
RuffRyders - avatarı
RuffRyders
Kayıtlı Üye
16 Temmuz 2008       Mesaj #17
RuffRyders - avatarı
Kayıtlı Üye
9ff GT9

Almanya Papenburg’lu Porsche modifiye firması 9ff, geliştirdiği ve maksimum hızı 409 km/s olan yol otomobilinin teknik verilerini açıkladı.

Kısmen Porsche 911 GT3 üzerine kurulu otomobilde, 996 Turbo’nun motoru kullanılmış. Hacmi 3.6 litreden 4 litreye çıkartılan motorda daha büyük turbolar, titanyum biyeller, 24 ayar altın kaplı emme manifoldu yapılan bazı modifikasyonlardan. 7850 devirde 987 beygir üreten motorun maksimum torku 5970 devirde 964 Nm. Araçta yarış için hazırlanmış sıralı şanzıman kullanılmış.

Süspansiyonlar önde çift salıncaklı McPherson, arkada ise 5 noktadan bağlantılı. Frenler ise önde 6 arkada 4 pistonlu seramik disklerden oluşuyor.

9ff yılda sadece 20 adet üreteceği GT9’u 498,000 Euro’ya satıyor.


Son düzenleyen ahmetseydi; 2 Ocak 2015 15:36
RuffRyders - avatarı
RuffRyders
Kayıtlı Üye
22 Temmuz 2008       Mesaj #18
RuffRyders - avatarı
Kayıtlı Üye
Hamann Ferrari 599 GTB Fiorano

Yeryüzünde Ferrari, Lamborghini, Rolls Royce gibi sıradışı markaların modellerine yönelik tuning çalışmaları yapan firma sayısı azdır. Bunlardan birisi de Almanya’da faaliyet gösteren Hamann.

Hamann tasarımcıları Ferrari 599 GTB Fiorano’nun motoruna 53 HP daha daha ekleyerek performans tutkunlarını mutlu etmeye çalışmışlar.

Tasarım olaraksa 599 GTB’nin burun kısmına bakıldığında tampon altına spoyler eklendiği farkediliyor. Yanlardaysa marşpiyelerin standart versiyondan daha geniş olduğu hemen göze çarpıyor. Ferrari modellerinde stabilite ve downforce ile ilgili sorunlar hiçbir zaman yaşanmasa da Hamann’cılar rüzgar tüneli yardımıyla yeni bir difüzör ve arka spoyler tasarlayarak otomobile uygulamışlar.

Farklı jant ve lastik kombinasyonları tuningcilerin vazgeçilmezlerinden olduklarından önlerde 19 inç, arkalarda 20 inç olan jantlar; 21 inç olarak değiştirilmiş. Uygulamalar sonucunda zaten eleştirilemeyecek kadar etkileyici bir tasarıma sahip olan 599, daha da dikkat çekici bir görünüme bürünmüş.


Son düzenleyen ahmetseydi; 2 Ocak 2015 15:37
RuffRyders - avatarı
RuffRyders
Kayıtlı Üye
23 Temmuz 2008       Mesaj #19
RuffRyders - avatarı
Kayıtlı Üye
2007 Hamann Lamborghini LP640

Modifiye konusundaki bitmez tükenmez enerjisiyle otomobillere yeni ruhlar aşılayan Hamann, Lamborghini Murcielago LP640’ı sıkı çalışmalardan sonra hıncını asfalttan çıkartan bir boğaya dönüştürdü.

İspanya’da, özellikle bu dönemlerde kızgın boğalar ile onlardan kaçmaya çalışan İspanyolların nefes kesen mücadelesi televizyon ekranlarında bol bol yer kaplıyor. Birçok İspanyol, kızgın boğalardan kaçma şansını zor da olsa bulurken, İtalya’dan gelen boğa Lamborghini Murcielago LP640 ile buluşan asfaltın ondan kaçma şansı pek yok. Hamann ile birlikte zaten bir güç makinesi olan Murcielago LP640, iyiden iyiye asfalt ile dans edecek bir efsaneye dönüşüyor. 6.5 litrelik V12 motoruyla 8.000 d/d’de 640 HP güç üreten Murcielago LP640 487 Nm torkuyla tam bir tutku kaynağı. Litre başına 98.5 HP güç üreten Murcielago, Hamann dokunuşuyla aerodinamik açıdan geliştirilmiş bir yapıya sahip. Her açıdan bakıldığında öfkesini ve asfalta olan sevgisini kolaylıkla farkettirebilen bir duruşa sahip Murcielago, arkada çift egzoz çıkışı, her ana uçabilecek izlenimi veren yukarı doğru açılan kapıları, 20 inçlik özel race edition jantları, karbon görünümlü iç setiyle tam bir cazibe kaynağı. “Gizli avcı” diye adlandırılan Murcielago, artık kaslı sözünün tam olarak tarif edemediği muhteşem çizgileriyle bazı süperspor otomobilleri kıskandıracak bir karaktere sahip. Limitlerinde kullanılmak için en ideal spor otomobiller arasında ilk akla gelenlerden biri olacağına hiç şüphe olmayan Lamborghini’nin güç makinesi Murcielago, Hamann tarafından downforce’unun daha iyi dengelenmesi için arka kanadının yanısıra önde de bir spoylere sahip. Bu kadar güçlü bir süperspor otomobilin aerodinamik açıdan da geliştirilmesi gerektiğini düşünen Hamann, Murcielago’ya iki parçalı arka difüzör, yan hava girişleri de eklenmiş. Tavandaki hava girişi de yine başka bir Lamborghini efsanesi olan Diablo’yu anımsatıyor.

Hamann’ın Murcielago için özel olarak geliştirdiği ve 120 mm genişliğindeki çift egzoz yarış araçlarının çıkardığı seslerin benzeri bir homurtuya sahip ve bu ses ile Murcielago adeta sürücüsünü gaza basması için kışkırtıyor. Dış tasarımında özellikle arkadan bakıldığında oldukça sportif ve kibirli bir duruşa sahip olan Murcielago’nun bir diğer ayrıntısıyla Hamann’ın spor metalik katalitik konvertör egzoz sistemi. Bu sistem ile Murcielago’nun benzersiz bir sese de sahip olması amaçlanmış.

Haman Murcielago’nun içerisinde de sportifliği ön planda tutmuş. Alman Laupheim’den alınan 8 parçalı karbon görünüşlü iç kabin yarış otomobili hissini perçinliyor.


Son düzenleyen ahmetseydi; 2 Ocak 2015 15:37
RuffRyders - avatarı
RuffRyders
Kayıtlı Üye
28 Temmuz 2008       Mesaj #20
RuffRyders - avatarı
Kayıtlı Üye
Passat CC - ABT

VW Grubu’nun tuning uzmanı ABT, yeni Volkswagen Passat CC’ye de el attı.

ABT’nin görsel paketiyle daha da güzelleşen bu konforlu coupe otomobilin farklı hacimlerdeki motorlarının güçleri dede arttırılmış.

1.8 TSI motorun gücü 160 HP’den 180 HP’ye çıkarılırken 2.0 TSI motorun gücü de 200 HP’den 240 HP’ye çıkarılmış. ABT ilerleyen haftalarda 2.0 TDI dizel motor için de bir güncelleme yapacak ve böylece 140 HP’lik versiyon 170 HP’ye 170 HP’lik versiyon da 190 HP’ye yükselmiş olacak.

Müşteriler ABT’nin bu tuning işleminin yanında spor süspansiyonlar ve iki farklı tasarımdaki 18 veya 20 inç alaşım jantlara da sahip olacaklar.


Son düzenleyen ahmetseydi; 2 Ocak 2015 15:37

Benzer Konular

13 Mayıs 2018 / P.u.S.u Motorlu Araçlar
1 Aralık 2017 / _EKSELANS_ Motorlu Araçlar
30 Haziran 2016 / _EKSELANS_ Motorlu Araçlar
1 Temmuz 2016 / _EKSELANS_ Motorlu Araçlar