Arama

Modifiyeli Otomobiller - Sayfa 3

Güncelleme: 26 Haziran 2016 Gösterim: 169.390 Cevap: 110
RuffRyders - avatarı
RuffRyders
Kayıtlı Üye
28 Ağustos 2008       Mesaj #21
RuffRyders - avatarı
Kayıtlı Üye
Audi R8 GT3

Sponsorlu Bağlantılar
Audi süper spor aracı R8’in GT3 adını verdiği yarış arabası versiyonunu basına tanıttı

Alman markanın tarihindeki ilklerden biri daha yaşanıyor. Audi müşterileri ilk defa bir aracın yarış versiyonunu satın alabilecekler. Audi Motor Sporları tarafından müşterilerin talepleri dikkate alınarak üretilen R8 GT3 ile otomobil severler yarış keyfini caddelere taşıyacaklar.

R8 satışa sunulduğundan beri yarış versiyonu için müşteriler tarafından baskı altına alınan Audi, bu taleplere daha fazla kayıtsız kalamadı. İlk siparişlerin 2009 sonbaharından itibaren karşılanmaya başlayacağını ifade eden Audi yetkilileri, aracın bir benzerinin ulusal ve ulusalar arası yarışlarda Audi’yi temsil edeceğini de cümlelerine eklediler.

GT3’deki düzenlemelerden dolayı araç dört çeker değil arkadan itiş sistemine sahip olacak. Alman üretici detaylı bir açıklamada yapmasa da R8 GT3’de 500 HP güç üreten 8 silindirli bir motor kullanılacağı tahmin ediliyor. Ortada konumlandırılacak bu motora sıralı 6 ileri spor bir şanzıman eşlik edecek. Süspansiyonlar ise üretim modelinin birçok başarılı öğesini aynen kullanacak.

Fotoğraflardan da görüldüğü gibi Audi mühendisleri, aracın asfalta daha iyi tutunmasını sağlayan bir dizi modifkasyon yapmışlar. Aracın burun kısmı ve geniş arka kanat bunun en çok belirginleştiği bölgeler oluyor. Ayrıca R8 GT3 sürücünün güvenliği için de bir dizi önlem almış.

Son bir not; R8 GT3 2009’da yarış pistlerinde de yerini alacak…




Son düzenleyen ahmetseydi; 2 Ocak 2015 15:34
RuffRyders - avatarı
RuffRyders
Kayıtlı Üye
3 Eylül 2008       Mesaj #22
RuffRyders - avatarı
Kayıtlı Üye
Edo Competition LP710/2 Lamborghini

Sponsorlu Bağlantılar
1963 Yılından beri az sayıda ürettigi spor araçla tanınan Lamborgini modifiye firmalarının ve bizlerin tutkusu...

Alman tuning şirketlerinden Edo Competition, Lamborghini LP 640’ı bir dizi tuning çalışmasına tabi tuttu. Bu çalışma sonunda araç 710 HP’lik bir asfalt canavarına dönüştü.

Kısa bir süre önce de aynı araca başarılı bir operasyon yaparak 23 HP’lik artış ile 663 HP’lik bir güç ünitesi kuran Edo Competition için 345.7 km/s’lik hız rekoru (Araç İtalya’da o güne kadarki en hızlı Lamborghini olarak kayıtlara girmişti.) yeterli gelmemiş ki bir adım daha atarak 710 HP’lik bir asfalt canavarı yaratmış.

Edo takımı, ilave 47 HP gücü üretmek için yeni egzoz, yeni katalitik konvertör, yeni susturucular, yeni performans mili, modifiye edilen silindir kapakları, yeni hava filtresi ve yeniden programlanan motor kontrol birimi gibi bir dizi yeniliğe imza atmış. Bu tuning işlemi sonucunda 710 HP güç ve 700 Nm tork üreten LP 640’ın 0-100 km/s hızlanması 3.2 saniyeye düşerken 0-200 km/s hızlanması da 10 saniyenin altına inmiş.

Diğer taraftan bu güç artışını tamamlayacak bir dizi tasarımsal farklılığa da gidilmiş. Aerodinamiği geliştirilen arka kanatlar bunun en belirgin örneği... Edo takımının yaptığı bu tuning işleminden sonra LP 640’ın son denemelerinde yakaladığı 360 km/s hızı da geçerek yeni bir rekora imza atması işten bile değil…

İşte yeni veriler...
Motor : 6,5 Litre V12
Güç : 710 PS 700 Nm
0 - 100 km/h : 3,2 Saniye
0 – 200 km/h : 10 Saniyeden Az !
Topspeed : >360 km/h



Son düzenleyen ahmetseydi; 2 Ocak 2015 15:34
RuffRyders - avatarı
RuffRyders
Kayıtlı Üye
3 Eylül 2008       Mesaj #23
RuffRyders - avatarı
Kayıtlı Üye
Kicherer Mercedes-Benz SL63 AMG

Modifiye firması Kicherer, gönderdiği basın bülteninde, SL63 AMG üzerinde yaptıkları çalışma ile otomobili erotikleştirdiklerini iddia ediyor. Resimlere bakın kararı siz verin...

Kicherer atmosferik basınçlı 6.2 litrelik V8’i 40 beygir daha güçlendirmiş ve araç 560 beygire yükselmiş. Torku 670 Nm’ye yükselen aracın 0-100 km/s hızlanması 4.3 saniye, maksimum hızı da 320 km/s olmuş.

Gövde ile ilgili modifiyelerde ise karbon fiber baş rolde. 20 inç büyüklüğündeki tekerlekleri arabanın dış görünümünü tamamlıyor.


Son düzenleyen ahmetseydi; 2 Ocak 2015 15:34
RuffRyders - avatarı
RuffRyders
Kayıtlı Üye
7 Eylül 2008       Mesaj #24
RuffRyders - avatarı
Kayıtlı Üye
ABT AUDİ Q5

Alman tuning şirketi ABT, 2009’un ilk aylarında satışa sunulacak olan spor paketli Q5’i basına tanıttı.

ABT ailesine yeni katılan gövde kitiyle birlikte Q5 daha kaslı bir görünüme bürünmüş. Çamurluk uzantıları, agresif bir tarzda şekillendirilen ön ızgara ve ön tampon altı spoyleri araca daha agresif bir ifade kazandırmış. Aerodinamik paketindeki marşpiyeler, tavan spoyleri ve arka tampon altı kenarlıkları, 4 çıkışlı susturucu gibi donanımlar ile daha sportif görünen Q5’in bu görsel değişimi 20 inçlik alaşım jantlarla daha da çekici hale gelmiş.

Bu sporif gövdenin altında ise standart Q5’e göre çok daha güçlü motorlar görev yapıyor. Yapılan değişikler sonunda; standart Q5’te 211 HP güç üreten 2.0 TFSI motorun gücü 240 HP’ye 2.0 TDI motorun gücü de 140 HP’den 190 HP’ye yükseltilmiş. 240 HP’lik 3.0 TDI motor ise iki farklı kit sayesinde 287 HP ve 310 HP güç üretebilecek şekilde güncellenmiş.

Tüm bu yeniliklerin dışında aracın sürüş özelliklerini geliştirmek için de bir dizi operasyon yapılmış. 380 mm fren diskleri, aracı yere daha yakın hale getiren spor yaylar ve CDC havalı süspansiyon sistemi aracın sürüş özelliklerini geliştirmek için yapılan değişiklerden sadece bir kaçı…


Son düzenleyen ahmetseydi; 2 Ocak 2015 15:35
RuffRyders - avatarı
RuffRyders
Kayıtlı Üye
7 Eylül 2008       Mesaj #25
RuffRyders - avatarı
Kayıtlı Üye
Brabus Mercedes C 63 AMG

Alman tuning firması Brabus, Mercedes C 63 AMG üzerinde yaptığı güncellemeler sonrası bir canavar yaratmayı başardı. Normal yol versiyonuna göre zaten kuvvetli olan C 63 AMG, Brabus mühendislerinin sayesinde yeni bir kimlik kazanmış. B63 S adı verilen bu modelin hız tutkunlarının büyük beğenisini kazanması bekleniyor.

Brabus tarafından geliştirilen bu performans kiti, 6.2 litrelik motora 73 ekstra beygir artırımı sağlamış. Mercedes'in tuning bölümü AMG darafından geliştirilen bu V8'in Brabus performans kiti eklendikten sonra toplam çıkış güçü 530 Hp gibi muğazzam bir değere ulaşmış. Tork değeri olarak ise yapılan işlemler sonrası 50 Nm daha tork gücü eklenerek 650 Nm tork gücü elde edilmiş.

Yüksek performanslı metal katalitör, spor hava filtresi ve ECU üzerinde yapılan düzenlemeler sonrası B63 S 0'dan 100 kilometre hıza (modifiye öncesi 4.5 saniye) sadece 4.1 saniyede ulaşabiliyor. Aracın ara hızlanmalardaki hızıda bu işlemler sonrası artmış durumda. Modifiye edilmeden önce 0'dan 200 kilometre hıza 14.5 saniyede çıkabilen araç, Brabus performans kiti sonrası aynı hıza 13.1 saniyede ulaşabiliyor. Aracın son hızı ise 315 km/s olarak ölçülmüş.

Brabus ayrıca araca daha iyi bir stil katmak için dış kısımda da bir takım düzenlemelere gitmiş. Yüksek güç ve performansıyla dikkat çeken B63 S'e eklenen diğer yenilikler arasında yüksek performanslı fren sistemi, aracın dış tasarımıyla uyumlu 19 inçlik jantlar ve yüksek performans lastikler ve bunlara ek olarak iç kısımda seçkinlere özel seçenekler de bu performans kitine dahil edilmiş.


Son düzenleyen ahmetseydi; 2 Ocak 2015 15:35
RuffRyders - avatarı
RuffRyders
Kayıtlı Üye
8 Eylül 2008       Mesaj #26
RuffRyders - avatarı
Kayıtlı Üye
BMW X6 Schnitzer

BMW’nin son icadı X6, Alman tuning firması AC Schnitzer tarafından yeniden yorumlandı.

Bavyeralı üreticinin SAC(Sports Activity Coupe) olarak tanımladığı crossover X6’ya AC Schnitzer’in sihirli parmakları dokundu.

X6’da bir dizi mekanik ve tasarımsal farklılık yaratan AC Schnitzer, bu yepyeni crossover modeli daha da renkli bir hale getirdi. Alman tuning şirketinin gövde kitinde; geniş hava girişlerine sahip yeni ön tampon paneli, yan marşpiyeler, difüzör ve yeni krom egzoz çıkışının da monte edildiği arka tampon paneli gibi yeni özellikler bulunuyor. AC Schnitzer’in gövde kiti standart modelin aksine gövde renginde boyanmış. Bu gövde kitini çok kollu 22 inç alaşım jantlar tamamlıyor.

Aracın kabin içerisinde ise 3 kollu "EVO" spor hava yastığına sahip direksiyon simidi, karbon fiber veya alüminyum iç kaplamalar, kadife paspaslar ve alüminyum pedallar dikkat çekiyor.


Son düzenleyen ahmetseydi; 2 Ocak 2015 15:35
RuffRyders - avatarı
RuffRyders
Kayıtlı Üye
11 Eylül 2008       Mesaj #27
RuffRyders - avatarı
Kayıtlı Üye
MTM Audi R8

Modifiye firması MTM, kompresör uyguladığı Audi R8 modeli ile ilgili bilgi verdi. 4.2 litre hacmindeki 8 silindirli motora uygulanan kompresör ile aracın gücü 7750 devirde 560 beygire, torku ise 5500 devirde 580 Nm’ye yükselmiş.

Bu gücü yere 4 tekerleğinden quattro sistemi ile aktaran MTM Audi R8, 0-100 km/s hızlanmasını 3.9, 0-200 km/s hızlanmasını 12.5 saniyede gerçekleştiriyor. Hızı 301 km/s’de sınırlandırılan aracın istenirse limitörü iptal edilebiliyor ve maksimum sürati 315 km/s’ye yükseliyor.

Audi, “R8 V10” ile ilgili henüz bir açıklama yapmadı, ancak, R8 V10 hayata geçtiğinde performans figürleri benzer olacaktır.


Son düzenleyen ahmetseydi; 2 Ocak 2015 15:35
RuffRyders - avatarı
RuffRyders
Kayıtlı Üye
17 Eylül 2008       Mesaj #28
RuffRyders - avatarı
Kayıtlı Üye
Maserati MC12 XX

Edo Competition tarafından geliştirilen Maserati MC12 XX 6.3 litrelik V12 800 beygirlik güce sahip.

Aynı Ferrari Enzo'nun FXX modeli gibi Maserati MC12'nin de motoru 6.3 litreye çıkartılmış ve modifikasyonlar ile 170 beygir güç artışı sağlanmış. Egzoz sesi bir düğmeye basarak ayarlanabiliyor. Önde 396 mm.lik arkada 360mm.lik seramik diskler kullanılmış.

MC12 XX'de Jantlar farklı renklere boyanabiliyor. Jantlardaki sensorlar ile her lastiğin sıcaklığını ve basıncını öğrenmek mümkün.

Ön farların kaplaması makrolon maddesinden ve el yapımı. Araçta bulunan karbon fiber malzemeler ve diğer modifikasyonlar ile ağarlık standart modele göre 100 kg. aşağı çekilmiş.

Otomobili satın alanlara bir günlük eğitim veriliyor. Eğitim sırasında mekanikerler, deneyimli bir sürücü ve zaman alan teknisyenler bulunuyor.


Son düzenleyen ahmetseydi; 2 Ocak 2015 15:35
RuffRyders - avatarı
RuffRyders
Kayıtlı Üye
19 Eylül 2008       Mesaj #29
RuffRyders - avatarı
Kayıtlı Üye
2009 Bentley Continental GTC

ASI adlı Japon tuning kuruluşu 2009 Bentley Continental GTC’ye sihirli parmaklarıyla dokundu ve bakın ortaya nasıl bir güzellik çıktı!

Birçok otomobil İngiltere’deki Crewe fabrikasında ömür tüketirken bazı Bentley modelleri bunun dışında kalıyor anlaşılan!

İngilizler için Bentley her zaman bir efsane olarak kalmıştır. Ama bu markayı sevenler sadece İngilizler değil. İşte bunlardan birisi de ASI adındaki Japon tuning şirketi.

İşte bu ASI, 2009 Bentley Continental GTC’ye öyle sihirli bir dokunuş yapmış ki hayran kalmamak mümkün değil. Bu aracın üstünü açıp şöyle bir caddelerde süzüldüğünüzü düşünün, kim gözünü sizden alıkoyabilir ki!

ASI gövde kiti sayesinde daha da alımlı olan Continental GTC, ne yazık ki herkesin ulaşabileceği yakınlıkta değil!

Gövde kitinde neler mi var? Karbon fiber eteklerden oluşan ön tampon altı spoyleri, egzoz susturucu ve son olarak da karbon fiberden yapılmış bagaj üstü spoyleri. Bu arada 22 inçlik göz alıcı alaşım jantları ve önde 265/30 ve arkada 295/25 lastikleri de unutmayalım...


Son düzenleyen ahmetseydi; 2 Ocak 2015 15:35
RuffRyders - avatarı
RuffRyders
Kayıtlı Üye
20 Eylül 2008       Mesaj #30
RuffRyders - avatarı
Kayıtlı Üye
Mercedes Benz CLK 63 AMG Black Series - Black Widow

California merkezli Vorsteiner Mercedes Benz CLK 63 AMG Black Series için “Black Widow – Karadul” isminde bir kit üretti.

Zaten tehditkar bir görünüme sahip olan Black Series CLK, firmanın kiti ile artık, aynı sokması ile büyük acı veren zehirli örümcek karadul kadar “tehlikeli” duruyor.
Araçta ön ve arka tamponlarlarda aerodinamik yapıyı iyileştirmek için karbon-fiberden parçalar kullanılmış. Vorsteiner ilave parçaların, 320 km/s hızın üzerindeki hızlarda aracı daha stabil yaptığını söylüyor.


Son düzenleyen ahmetseydi; 2 Ocak 2015 15:35

Benzer Konular

13 Mayıs 2018 / P.u.S.u Motorlu Araçlar
1 Aralık 2017 / _EKSELANS_ Motorlu Araçlar
30 Haziran 2016 / _EKSELANS_ Motorlu Araçlar
1 Temmuz 2016 / _EKSELANS_ Motorlu Araçlar