Arama

Modifiyeli Otomobiller - Sayfa 6

Güncelleme: 26 Haziran 2016 Gösterim: 172.610 Cevap: 110
RuffRyders - avatarı
RuffRyders
Kayıtlı Üye
19 Ocak 2009       Mesaj #51
RuffRyders - avatarı
Kayıtlı Üye
Miranda-Series BMW 320d

Sponsorlu Bağlantılar
Alman tuning firması Miranda-Series BMW 320d modeline uyguladığı kış paketiyle bu otomobili tam bir kar canavarına dönüştürdü

İşe 2.0 lt turbo dizel motorla başlayan Miranda-Series, bu motorun gücünü 22 HP arttırarak 199 HP’ye çıkarmış. Kişiye özel süspansiyon ayar imkânı sunan Eibach Pro-Street-S coilover süspansiyon sistemi, 6 kollu fren koluna ve 355x32mm disklere sahip Stop-Tech fren sistemi de araçta yapılan diğer teknik değişikliler arasında yer alıyor.

Modifiye edilmiş 320d’de yeni, siyah renkli 19 inç alaşım jantlar ve 235/35-19 ve 265/30-19 ölçülerindeki Dunlop kış lastikleri kullanılıyor. Kış spor paketi Recaro ön koltuklarla tamamlanıyor. Değişiklikler çok fazla gibi gelemese de bu modifikasyonun maliyeti tam 13,544 Euro!..




arabam

Son düzenleyen ahmetseydi; 2 Ocak 2015 15:29
RuffRyders - avatarı
RuffRyders
Kayıtlı Üye
22 Ocak 2009       Mesaj #52
RuffRyders - avatarı
Kayıtlı Üye
South Side Performance Nissan GT-R

Sponsorlu Bağlantılar
820 bg GT-R

Amerikan modifiye şirketi South Side Performance, Nissan GT-R’nin motorunu 820 beygir gücüne kadar çıkarabilen bir turbo kiti yarattı. Bu modifiye kitinin Nissan’ın orijinal parçalarına uyacak şekilde yapılmış olması uygulama işlemini kolaylaştırıyor.

Eğer haber doğruysa, bu aracın şu anda 3,2 saniye olan 0-96 km hızlanmasını Bugatti Veyron ile Hennessey Venom 800TT (sırayla 2,9 sn ve 2,4 sn) arasında bir süreye düşürebilir.


South Side Performance, Garrett marka bilyeli rulmanlı, ısı soğutmalı turbo şarjörler, geliştirilmiş bir kumanda, yüksek basınçlı alüminyum kompresör volanı ve yeni bir türbin çarkı kullanıyor. Şirket bu turbo markasını tercih etmelerinin sebebinin Garrett turbolarının düşük devirlerde bile bol miktarda güç üretmesi olduğunu iddia ediyor. Dolayısıyla bu yeni turbolar gaza ilk bastığınız andan limitöre girilene kadar hatırı sayılır miktarda ilave beygir gücü veriyor.

ntvmsnbc

Son düzenleyen ahmetseydi; 2 Ocak 2015 15:29
RuffRyders - avatarı
RuffRyders
Kayıtlı Üye
1 Şubat 2009       Mesaj #53
RuffRyders - avatarı
Kayıtlı Üye
BMW M3 için HARTGE aksesuarlar

Tuning şirketi HARTGE daha önce BMW M3 için alüminyum pedalları, alüminyum bir el freni kolunu ve HARTGE vites kolunu içeren birçok aksesuar çeşidi çıkarmıştı. HARTGE şimdi de yeni gövde aksesuar çeşitlerini satışa sundu.

Listede bir ön spoiler kenarı, ön spoiler kenarı için karbon eklentiler ve hem sağ, hem de sol arka için yan eşikler var. Bunlar hem coupe, hem de üstü açılabilir modele uygulanabiliyor. Bir arka difüzör ve bagaj kapağı için kanat da var, ama bu ikisi üstü açılabilir model için değil, yalnızca M3 sedan ve coupe için satılıyor. Yan aynalar için de bir karbon kaplamalar takımı mevcut.

ntvmsnbc

Son düzenleyen ahmetseydi; 2 Ocak 2015 15:29
RuffRyders - avatarı
RuffRyders
Kayıtlı Üye
4 Şubat 2009       Mesaj #54
RuffRyders - avatarı
Kayıtlı Üye
Mercedes-Benz SLR 722 - ASMA Design SLR 722

ASMA Design, Mercedes-Benz SLR 722 modelini modifiye etmiş ve koyduğu isimden anlaşılabileceği gibi kendince “mükemmelleştirmiş”. ASMA bu siyah süper otomobile Perfectus SLR adını veriyor. ASMA gövde için karbon fiber malzemeler ve 5,4 litrelik bir V8 kullanarak SLR’den 700 bg’lik güç elde etmeyi başarmış. Aracın torku 3300 rpm’de 885 Nm. McLaren Mercedes SLR 722’in standartı 650 beygirdi.

Arkada 325/25R20, önde 255/30R20 ölçülerine sahip kalın siyah krom jantlar de bütün bu kas yığınını asfaltın üzerinde dolaştırıyor. Perfectus’a standart 5 vitesli otomatik vites kutusu yerleştirilmiş, performans değerleri de 0’dan 100 km/s’ye çıkış için 3,5 saniye, azami hız için de 348 km/h olarak belirtiliyor. ASMA otomobilin ortalama yakıt tüketiminin 100 kilometrede 19,8 litre olacağını söylüyor.

Özel karbon fiber karoser yalnızca ağırlığı düşük tutmak için değil, aynı zamanda malzemenin özellikle ön tarafta nasıl keskin hatlar oluşturabileceğini göstermek için de kullanılmış.


ntvmsnbc


Son düzenleyen ahmetseydi; 2 Ocak 2015 15:30
RuffRyders - avatarı
RuffRyders
Kayıtlı Üye
5 Şubat 2009       Mesaj #55
RuffRyders - avatarı
Kayıtlı Üye
Atom Karınca

General Motors, Chevrolet Matiz’lerinin şu anda en büyük devleri olan Corvette’yi ezip geçebildiğinin farkında değil. Bu araç resmi olarak imal edilen bir otomobil değil, fakat herhangi bir düz yol yarışında en iyi spor otomobillere toz yutturabilir. Fourdin Auto Sport’un kurucusu Yves Fourdin ve birkaç dostu tarafından yaratılan bu Mati,z mühendis bile olmayan, yalnızca motor sporlarına merak duyan insanların 1.500 saatten fazla süren gayretli çalışması sonucu ortaya çıktı. İşin en güzel yanı da bu başarıyı elde etmek için hiç bilgisayar kullanmamış olmaları.

Fourdin ve ekibi Matiz’i temel aldı ve ona Corvette Z06’dan aldıkları 7,0 litrelik V8 motoru taktı. Motor 550 bg gücünde ve Matiz’i yıldırım hızıyla 3,7 saniyede 0’dan 100 km/s’ye çıkarıyor. Aracın 0-200 km/s zamanı 10,94 saniye, azami hız ise 260 km/s.

Otomobil Ağustos 2008’de tamamlandı ve şu anda Belçika’daki Uluslararası Yarış Fuarı Liège’de sergileniyor.


ntvmsnbc


Son düzenleyen ahmetseydi; 2 Ocak 2015 15:30
RuffRyders - avatarı
RuffRyders
Kayıtlı Üye
6 Şubat 2009       Mesaj #56
RuffRyders - avatarı
Kayıtlı Üye
Mercedes-Benz C200 Väth

BU C200 BİR BAŞKA!..

Alman modifiye şirketi Väth, Mercedes C200’e uyguladığı özel işlemle bu otomobili bambaşka bir ruha büründürdü.

Mercedes bildiğimiz Mercedes ama biraz daha sportif ve şık olsa kimseye zarar gelmez değil mi?

V18K adı verilen bu modele hem tuning hem de stil paketi uygulanmış. Tuning işlemi sonucunda Mercedes C200’ün performansında kayda değer bir artış olmuş. Standard C200’de 184 HP olan güç, 215 HP’ye yükseltilirken son sürat de 240 km/s’e çıkmış.

Peki, tasarımda ne gibi değişiklikler olmuş? 18 inç tekerlekler, siyah radyatör ızgarası, yeni ön apron, arka spoyler ve paslanmaz çelikten yapılan egzoz sistemi… Tüm bunların yanı sıra ön süspansiyonlar 45 mm, arka süspansiyonlar da 35mm alçaltılmış.

Motora yapılan tuning işleminin bedeli 1.773 Euro, stil paketinin bedeli ise talep edilen donanıma göre değişiyor.


Son düzenleyen ahmetseydi; 2 Ocak 2015 15:30
RuffRyders - avatarı
RuffRyders
Kayıtlı Üye
11 Şubat 2009       Mesaj #57
RuffRyders - avatarı
Kayıtlı Üye
Y’s Factory BMW M5

Alman Ninja


Japon tuning şirketleri gövde takımları konusunda gayet eksantrik olabiliyorlar. Y’s Factory şirketinin BMW M5 temelli sedanı bu eksantrikliğe iyi bir örnek. Aracın ön ucu revize edilmiş, hafif boyalı mavi ön far lenslerine sahip bir tampon barındırıyor. Düşük profilli lastikler en az 20 inç çapında görünüyor ve 10 kollu siyah jantlara takılılar. Bu jantlar mavi 6 pistonlu kaliperlere ve buna uygun bir donanıma ev sahipliği.

Fakat aşırılığın en göze çarpan işaretleri arka tarafta; kimse bu aracı yanından geçerken görüp bir başkasıyla karıştıramaz. Bunun nedeni bir hava dağıtıcısı ve her iki yanındaki iki susturucu. Bagajdaki kanat arka pencerenin yaklaşık üçte birine kadar çıkıyor ve aracın kendi gövdesinden daha geniş.

Resimlerden görülebildiği kadarıyla içeride mavi Recaro koltuklar, standart M5 ayrıntıları ve soyulmuş, çıplak görünen bir zemin var. Aracın performans verileri ile ilgili ayrıntılar tuning şirketinin web sitesinde bulunabiliyor, fakat ne yazık ki hepsi Japonca.


Son düzenleyen ahmetseydi; 2 Ocak 2015 15:30
RuffRyders - avatarı
RuffRyders
Kayıtlı Üye
14 Şubat 2009       Mesaj #58
RuffRyders - avatarı
Kayıtlı Üye
Volkswagen Scirocco Sportec


Artık Volkswagen Scirocco nihayet yollara çıktığı için tuning şirketleri onu biraz daha iyileştirmek, biraz daha hızlandırmak ve biraz daha “cool” bir hale getirmek için sıraya giriyorlar. İsviçreli tuning şirketi Sportec, kısa bir süre önce, Scirocco’nuzun biraz daha sıradışı yapan, süspansiyon ve motor modifikasyonlarına sahip olan SC 350’sini tanıttı.


Sportec SC 350 2,0 litrelik ve 200 bg’lik motorun gücünü orijinal modeldekine göre 40 ile 150 bg arasında arttıran bir dizi performans ayarı seçeneğiyle geliyor. Bu yükselmiş performansta rol oynayan faktörler motor yönetimi çipleri, paslanmaz çelik egzoz, geliştirilmiş yakıt ikmali, Sportec turbo ve Intercooler. Karbon motor kapağı seçeneği de cabası. Araçta kilitli bir diferansiyel seçeneği de mevcut.


Süspansiyona gelince, Sportec SC 350’yi ayarlanabilir amortisörler ve performans yaylarıyla yaklaşık 35 mm alçaltmış. Sportec alçaltma etkisini vurgulamak için daha büyük tekerlekler de eklemiş. 20 İnç ebadında Sportec Mono/10 hafif jantlar sayesinde azalan ağırlık sayesinde, otomobilin refleksleri canlı tutulmuş. Tekerlekler aynı zamanda güzel de görünüyor, özellikle de gösteri aracındaki karartılmış halleriyle.

İç modifikasyonlar dört parçalı velur bir zemin döşemesi seti ve Sportec logosuyla süslenmiş karbon fiber malzeme ile sınırlı tutulmuş.


Son düzenleyen ahmetseydi; 2 Ocak 2015 15:30
RuffRyders - avatarı
RuffRyders
Kayıtlı Üye
20 Şubat 2009       Mesaj #59
RuffRyders - avatarı
Kayıtlı Üye
Irmscher usulü Captiva

Irmscher, gelecek ay düzenlenecek Cenevre Motor Show'da Chevrolet Captiva için spotif detaylar ile donatılmış yeni bir stil paketini otomobil tutkunlarının beğenisine sunacak.


Captiva'yı daha sportif bir görünüme kavuşturan bu stil paketinin içerisinde krom ön tampon koruması, krom kapı kol tutmaçları, yan demirler, tavan spoileri ve Evo-Star dizaynı 20 inçlik jantlar bulunuyor. Süspansiyon üzerinde yapılan değişiklik sonrası Captiva yere 30 mm daha da yaklaştırılmış durumda. Bu özellik araca son derece sportif bir görünüm kazandırıyor. Tüm bu dış aksesuarlar, görsel uyumluluk sağlaması için yüksek kalite malzemelerden üretilmiş.


Irmscher, aracın iç kısımında çok fazla bir değişiklik öngörmemiş. Daha kaliteli bir iç mekan isteyenler için özel yapım deri koltuk paketi Irmscher müşterilerine sunulacak. Bu deri paketi, koltuklar, direksiyon, merkezi kol dayama ve vites kolundan oluşuyor.

Irmscher tasarımı bu ürün paketi Chevrolet yetkili satıcılarında bu yıl satılmaya başlanacak.

Son düzenleyen ahmetseydi; 2 Ocak 2015 15:30
RuffRyders - avatarı
RuffRyders
Kayıtlı Üye
21 Şubat 2009       Mesaj #60
RuffRyders - avatarı
Kayıtlı Üye
Carlsson Aigner CK55 RS

“Rüküş Edition”

Ad:  090221_merc-01.jpg
Gösterim: 310
Boyut:  51.0 KB

Alman tuning şirketi yeni Carlsson Aigner CK55 RS Rascasse’ı yaratmak için lüks ürün markası Etienne Aigner ile bir araya geldi. Yedi kişilikten dört kişiliğe dönüşen bu özel versiyon araçtan yalnızca 20 adet üretilecek ve Cenevre Otomobil Fuarı’nda sergilenecek.

Mercedes-Benz GL 500’ü temel alan CK55 456 beygir gücünde bir V8 motorla donatılmış. 5.5 litrelik DOHC V8 normalde 388 bg ve 530 Nm tork üretiyor, fakat ilaveten beygir gücünü arttırmak için yeniden programlanmış bir çip içeriyor. Tork da %20’den fazla artarak 640 Nm’ye çıkıyor. Serbest akışlı bir egzoz, metal katalitik dönüştürücüler, yeni silindir kafaları ve yüksek-açmalı eksantrik milleri de performansın iyileşmesine yardımcı oluyorlar.

Üç parça dövülmüş alaşım jantların çevresinde iyice cilalanmış 23 inçlik dış jantlar bulunuyor. Kullanılan tekerlek kesinlikle hafif, ama aynı zamanda “daha büyük çaplı tekerleklerin ve lastiklerin yaysız ağırlığı” ile başa çıkabilecek kadar da güçlü. Süspansiyon daha iyi yol tutuşu sağlaması için 40 mm alçaltılmış.

Dış kısımda Carlsson Aigner’in iki renkli boyası bu modelde de var, bu sefer şarap kırmızısı metalik ve siyah kullanılmış. Daha geniş çamurluklar ve yeni yan etekler, ayrıca gömme sürüş farları, sis farları ve gündüz LED’leri eklenmiş. Yeni aydınlatma çamurluk iç eteğine yapılan yeni ve çarpıcı bir eklentinin içine yerleştirilmiş ve bu da araca daha güçlü bir görünüş kazandırmak hedeflenmiş.


Son düzenleyen Efulim; 2 Ocak 2015 14:57 Sebep: Resim güncellendi.

Benzer Konular

13 Mayıs 2018 / P.u.S.u Motorlu Araçlar
1 Aralık 2017 / _EKSELANS_ Motorlu Araçlar
30 Haziran 2016 / _EKSELANS_ Motorlu Araçlar
1 Temmuz 2016 / _EKSELANS_ Motorlu Araçlar