Arama

Modifiyeli Otomobiller - Sayfa 5

Güncelleme: 26 Haziran 2016 Gösterim: 172.582 Cevap: 110
RuffRyders - avatarı
RuffRyders
Kayıtlı Üye
13 Kasım 2008       Mesaj #41
RuffRyders - avatarı
Kayıtlı Üye
MCCHIP VW Scirocco

Sponsorlu Bağlantılar
Modifiye firmalarının Scirocco’ya ilgisi azalmıyor.

MCCHIP adında bir firma Scirocco’nun motoruna uyguladığı bir chip-tuning ile gücü 246 beygire, torku 346 Nm’ye yükseltmiş. Firma bu uygulamayı 849 euro olarak fiyatlandırmış.

235/35/19 ebadında Michelin PS-Cup tekerlekler, “cool” diyerek tabir edebileceğimiz jantlar, H&R marka süspansiyon sistemi ve 2x76 mm çapında çıkışları olan son susturucu aracı farklılaştıran özellikleri.

Can Şaher - ntvmsnbc


Son düzenleyen ahmetseydi; 2 Ocak 2015 15:31
RuffRyders - avatarı
RuffRyders
Kayıtlı Üye
18 Kasım 2008       Mesaj #42
RuffRyders - avatarı
Kayıtlı Üye
Edo Porsche Cayenne GTS

Sponsorlu Bağlantılar
Porsche Cayenne GTS modelini modifiye eden Edo, aracın gücünü 405 beygirden 450 beygire, torkunu da 500 Nm’den 530 Nm’ye yükseltmiş. 0-100 km/s hızlanması 6.5 saniyeden 6.4 saniyeye inen aracın maksimum hızı 251 km/s’den 270 km/s’ye yükselmiş.

Firma yükselen performansı, yüksek akışlı katalitik konvertör, performans hava filtresi ve bu parçalar doğrultusunda dinamometrede optimize edilen ECU ile sağlamış.

Edo aracın motoru dışında fren sistemine de el atmış ve sadece ön frenleri 380x38 mm ebadında disklerle 6 pistonlu kaliperle değiştirmiş.

Araca TÜV onaylı sürekli değişken 14 farklı ayarı bulunan bir süspansiyon sistemi de uygulanmış.

Önde ve arkada 295/30/22 ebadında tekerleklerle donatılan Edo Porsche Cayenne GTS’de son dokunuşu kabartmaları bulunan ön kaput ve yere daha yakın tasarlanmış 4 sis farlı ön tampon oluşturuyor.

Can Şaher - ntvmsnbc



Son düzenleyen ahmetseydi; 2 Ocak 2015 15:31
RuffRyders - avatarı
RuffRyders
Kayıtlı Üye
11 Aralık 2008       Mesaj #43
RuffRyders - avatarı
Kayıtlı Üye
Brabus Bullit

730 beygir gücünde Mercedes-Benz C serisi

Araçlara gövdelerine göre büyük ve güçlü motorlar uygulamasıyla ünlü Brabus, Guiness Rekorlar Kitabı’na girmeye aday Bullit’i, ilk olarak Frankfurt Otomobil Fuarı’nda tanıttı.

Brabus Bullit’in çift turbolu 6.3 litrelik V12 motoru 5100 devirde 730 beygir gücünde ve 2100 devirde 1320 Nm tork üretiyor. Devasa gücü ile Bullit 100 km/s hıza 3.9, 200 km/s hıza 10.49, 300 km/s hıza 24.5 saniyede ulaşıyor ve hızlanması ibre 360 km/s’yi gösterene kadar durmuyor.

Araç gücünü 5 vitesli otomatik şanzımanından ve 285/30 ZR 19 ebadındaki arka lastiklerinden yere aktarıyor. Durmak için önde 12 pistonlu, alüminyum caliperli, 380 milimetre çapındaki fren disklerini kullanıyor. Ön tekerlek 265/30 ZR19 arka frenler ise 6 pistonlu ve 360 milimetre çapında.

Bu devasa güç bir o kadar devasa olan fiyat etiketi ile satışa sunuluyor: 348,000 Euro.


ntvmsnbc
Son düzenleyen ahmetseydi; 2 Ocak 2015 15:31
RuffRyders - avatarı
RuffRyders
Kayıtlı Üye
15 Aralık 2008       Mesaj #44
RuffRyders - avatarı
Kayıtlı Üye
Volkswagen Rieger Scirocco

Alman otomobil üreticisi Volkswagen'ın sportif hatlarıyla dikkat çeken modeli Scirocco, her geçen gün yeni bir tuning paketiyle ön plana çıkıyor. Sportif karakterinden dolayı tuning firmalarının gözdesi olan Scirocco, son olarak tuning firması Rieger'ın geliştirdiği modifiye paketi ile sportif hatlarına daha da fazlasını kattı.

Rieger tarafından Essen'de sergilenmek üzere özel üretilen bu Scirocco, görünümüyle bakanları kendine hayran bırakıyor. Beyaz rengi ve sıradışı body kiti ile dikkat çeken araç, modifiyeli araç tutkunlarını kendine hayran bırakacak detaylarla dolu.

Araca ilk bakıldığında ön kısımdaki geniş hava girişi ızgaraları hemen göze çarpıyor. Havalanmaya hazır bir uçak görüntüsünü andıran kanatçık biçimindeki hava giriş ızgaraları araca dinamik bir görünüm kazandırıyor.

Rieger, arka kısımda daha sportif bir hava yaratmak için Scirocco'ya tampon altı difüzör ve hava çıkışları dahil etmiş. Görünüm olarak göze hoş gelen bu parçalar, tamponun her iki tarafından dışarı doğru uzanan egzoz sistemi ile desteklenmiş.

Sportif detaylar ile donatılan bu Scirocco'da ayrıca arka kısımda tavan üstü spoyler ve modifiyeli araçların değişilmez öğesi yukarı doğru açılan LSD kapılar bulunuyor.

Son olarak tüm bu sportif detaylara ek olarak Rieger Scirocco'da 3 değişik sitilde 19 ve 20 inçlik jantlar mevcut. Süspansiyon sisteminde yapılan değişiklik sonrası yere daha da yaklaştırılan araç, bu jantlar ile oldukça hoş bir görünüm sergiliyor.



mynet otomobil
Son düzenleyen ahmetseydi; 2 Ocak 2015 15:31
RuffRyders - avatarı
RuffRyders
Kayıtlı Üye
27 Aralık 2008       Mesaj #45
RuffRyders - avatarı
Kayıtlı Üye
G-Power M5 Hurricane RS en hızlı 4 kapı

362.4 km/s ile daha önce Brabus’un sahip olduğu “Dünyanın En Hızlı Sedanı” rekoruna artık 367.6 km/s’lik hızı ile G-Power M5 Hurricane sahip.

BMW M5 modeli üzerine kurulu M5 Hurricane RS’de, gücü artırmak için ASA marka çift kompresör kullanılmış. 0.8 barda çalışan kompresörlerle rekoru kıran G-Power’ın CEO’su Christian Stöber, aracın hala daha da geliştirilebileceğini ve basıncın 1.0 bara yükseltilebileceğini ancak böyle bir şeye gerek olmadığını söylüyor.


Can Şaher - ntvmsnbc
Son düzenleyen ahmetseydi; 2 Ocak 2015 15:31
RuffRyders - avatarı
RuffRyders
Kayıtlı Üye
27 Aralık 2008       Mesaj #46
RuffRyders - avatarı
Kayıtlı Üye
Innotech Corvette C6: 1000 Beygir!

Çek Cumhuriyeti’nden yeni bir modifiye firması Innotech, Corvette için geliştirdiği güç kiti ile aracın motorunun 1000 beygire yükseldiğini iddia ediyor.

Corvette için gövde, kabin ve performans modifikasyonları sunan firmadan, krankda 500, 560 ve kompresör beslemesi ile 600 beygir veren modeller satın almak mümkün. Firmanın 1000 beygir gücündeki modeli ise çift turbo beslemeli LS3 6.2 litrelik modeli.

Innotech Corvette’ler 6 vitesli düz veya otomatik şanzımanı ile alınabiliyor, 14 inç çapında BAER veya 15 inç çapında Brembo frenler seçenekler listesinde. Önde 19 arkada 20 inç ebadındaki jantlar da HRE veya Forgeline olarak sipariş edilebiliyor. Daha fazlasını isteyenler için karbon-magnezyum Dymag marka jantlar sunuluyor.

Innotech, Corvette’in gövdesini büyük ölçüde değiştirmiş. Innotech Corvette’ler, firmanın Çek menşeili olmasına rağmen Amerikada ki fabrikada üretilecek. Araçlar ve parçalar dünya çapında 2009 Ocak ayında satışa sunulacak.



Can Şaher - ntvmsnbc
Son düzenleyen ahmetseydi; 2 Ocak 2015 15:32
RuffRyders - avatarı
RuffRyders
Kayıtlı Üye
31 Aralık 2008       Mesaj #47
RuffRyders - avatarı
Kayıtlı Üye
Reiter Lamborghini Gallardo GT3

Modifiye firması Reiter, Lamborghini’nin GT3 sınıfında yarışması için hazırladığı modeli yol kullanımı için revize etti.


Araçta 5 litre hacminde V10, standart Gallardo motoru var. Reiter yaptığı çalışma ile gövdeyi karbon-fiberden ve 60 mm daha geniş olacak şekilde üretmiş. Marşbiyeller ve arka kanat karbon-fiberden imal edilmiş.

Tek çıkışlı egzoz sistemi, standart sisteme göre hem daha hafif hemde motoru biraz daha güçlendiriyor.

Tekerlekleri Michelin Pilot Sport 2 olan Gallardo GT3’de kumaş yarış koltukları deri olarak değiştirilmiş.



Can Şaher - ntvmsnbc

Son düzenleyen ahmetseydi; 2 Ocak 2015 15:32
RuffRyders - avatarı
RuffRyders
Kayıtlı Üye
4 Ocak 2009       Mesaj #48
RuffRyders - avatarı
Kayıtlı Üye
Mercedes-Benz Brabus ML 63 AMG Widestar

1977'de kurulan Brabus firması Mercedes-Benz, Smart ve Maybach markaları ciddi şekilde modifiye eden bir firma. Brabus tarafında modifiye geçiren otomobillerin sedan modelleri hız rekorlarının da sahibidir. 1996'da 330km/s, 2003'de 350 km/s ve en son 2006 Ekiminde de Brabus Mercedes Benz CLS modeli ile 365.7 km/s hıza ulaşarak, en hızlı sedan unvanını almıştır.


Son modelleri ML63'ün Cenevre Otomobil Fuarı'nda tanıtımı yapıldı. 315 milimetrelik lastikleri ve 23 inçlik devasa jantları ile 6.2 litrelik motorunun 550 beygirini yere aktaran modelde takılan parçalar ile otomobilin çamurlukları genişletilmiş. Mercedes-Benz AMG'nin 6.2 litrelik motoru 503 beygir gücünde. Motora takılan spor hava filtreleri, yüksek performanslı katalizatör ve bu modifikasyonlara uygun olarak motor elektroniğinin yeniden programlanması gücü 47 beygir arttırmış.

Brabus ML'in 0-100 km/s hızlanması 4.9 saniye sürüyor ve son hızı 275 km/s. İstenirse araca 12 pistonlu 388 milimetre genişliğinde ön fren diskleri ile 6 pistonlu 355 milimetrelik fren diskleri takılabiliyor.

Mercedes-Benz AIRMATIC havalı süspansiyonu istendiğinde aracı yere 2.5 santim yaklaştırıp, ağırlık merkezini zemine yaklaştırarak yol tutuşunu arttırıyor.



ntvmsnbc
Son düzenleyen ahmetseydi; 2 Ocak 2015 15:32
RuffRyders - avatarı
RuffRyders
Kayıtlı Üye
9 Ocak 2009       Mesaj #49
RuffRyders - avatarı
Kayıtlı Üye
Geiger Supercharged Hummer H3 V8


Küresel ısınma ve küresel kriz Hummer markasının işini oldukça zorlaştırdı... Meraklılarının “Bebek Hummer” dediği H3 modeli, Alman modifiye firması Geiger tarafından ele alınmış ve sadece gücü değil cazibesi de artırılmış.

5.3 litre hacmindeki V8 motora kompresör uygulayan Geiger, standart motorun gücünü 300 beygirden 423 beygire, torkunuda 434 Nm’den 680 Nm’ye yükseltmiş.

Gökdelenleri kıskandıran ağırlık merkezine sahip devasa aracın, 0-100 km/s hızlanması 7 saniyeye düşmüş, daha da korkutucu olan ise böyle bir aracın azami hızının 238 km/s’ye yükselmiş olması.

Aracın gövdesinde ve kabininde yapılan değişiklikleri en iyi fotoğraflar anlatıyor.

Bakalım fırtınalı bir dönemden geçen GM’nin Hummer markası, zor zamanları atlatabilecekmi?


Can Şaher - ntvmsnbc
Son düzenleyen ahmetseydi; 2 Ocak 2015 15:32
RuffRyders - avatarı
RuffRyders
Kayıtlı Üye
13 Ocak 2009       Mesaj #50
RuffRyders - avatarı
Kayıtlı Üye
Mercedes-Benz SL R230


Fotoğraftaki Mercedes’i tanıdınız mı? Biraz daha yakından bakın, modifiye gerçekten bir sanat değil mi?

Avrupalı modifiyecilerin yaptıklarını görünce otomobilin sadece bir ulaşım aracı olmadığı gerçeğini kabul etmek zorunda kalıyoruz. İşte onlardan biri Kicherer, Mercedes SL ile Evo II ile bunu bir kez daha ispatladı.

Fotoğraflara dikkatli baktınız mı? Evet, bu yeni SL veya SL 63 AMG’de değil. ‘Almanlar ne istiyor?’ Kicherer bunu bizden daha iyi biliyor, o yüzden neden yeni SL’i modifiye edip etmedikleri hakkında bizim yorum yapmamıza gerek yok...

Peki, modifiye edilen araç hangisi? Mercedes SL Evo II adı verilen bu modifiyeli araç Mercedes SL R230’dan başkası değil. Fakat Kicherer onu tamamen kendine ait bir model haline getirmiş. Karbon fiber arka kanat, ön spoyler, el yapımı, hafif döküm jantlar ve firmaya özel bir kaç değişik modifiye öğesi Kicherer’in yaptığı operasyonun yapıtaşlarını oluşturuyor.

Modifiye paketinde aynı zamanda aerodinamik karbon fiber paneller sayesinde aracın rahat nefes almasını sağlayan yeni yan hava girişleri ve arka difüzör de bulunuyor. Hafif arka kanatın patenti Kicherer’e ait. Bu sistemde kullanılan elektronik kontrollü bir kulakçıkla havanın aracı yere bastırma kuvveti ayarlanıyor ve böylece aracın performansı ve stabilitesi arttırılıyor. Daha sağlam bir yol tutuş için elektronik kontrollü süspansiyonlar da 25 mm daha alçaltılabiliyor...

Peki, bu modifiyenin bedeli nedir? Maalesef firma bu konuda bir açıklama bir açıklama yapmış değil ama eski Mercedes’iniz varsa atmayın, en azından Almanya’da yaşayanlar! Ne diyelim darısı başımıza...





arabam
Son düzenleyen ahmetseydi; 2 Ocak 2015 15:29

Benzer Konular

13 Mayıs 2018 / P.u.S.u Motorlu Araçlar
1 Aralık 2017 / _EKSELANS_ Motorlu Araçlar
30 Haziran 2016 / _EKSELANS_ Motorlu Araçlar
1 Temmuz 2016 / _EKSELANS_ Motorlu Araçlar