Arama

Hacklenen Mailinizi Geri Alma İhtimali (Dilekçe) - Sayfa 13

Güncelleme: 1 Temmuz 2014 Gösterim: 281.292 Cevap: 151
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
28 Ocak 2010       Mesaj #121
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
Arkadaşlar hepiniz uğraşıyorsunuz saolun ama gizli yanıt ve cevabını unuttum alternatif eposta seçeneğini boş bıraktım aslında msn parola ve şifrem kayıtlıydı sonra hep öle giriodum girmek istedim.Parola veyan msn adresi yanlış dedi sonra "beni unut"a tıkladım bilgisayardan silinmişti tekrar msn adresimi ve şifremi yazdım gene açılmadı VE EN ÖNEMLİ NOKTA PAROLAM 72 GÜNDE BİR SÜRESİ SONA ERİYOR YARDIM EDİN ONDAN OLABİLİRMİ?
Sponsorlu Bağlantılar
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
4 Şubat 2010       Mesaj #122
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
selam arkadaşlar
msnim çalındı ve ben yukarda sıralı olan işlemleri yaptım ve bana
Sponsorlu Bağlantılar
Hello Göksel,

Thank you for writing back to Windows Live Technical Support. Before anything else, please accept my sincerest apology for the delay in answering your e-mail. We normally respond within one business day, but we have received an unusually large number of messages recently. We greatly appreciate your patience on this matter as we handle every customer request as quickly as possible.

This is Christian and I understand that you are having password issues with your Windows Live ID.

I know how important this is to you, however, after investigating your issue I found that your contact and concerned sign-in address are the same. For us to give the proper resolution to your inquiry, please confirm if the xxxxx@hotmail.com sign-in name is really the account you are having issues with.

If this is not the concerned e-mail address, please write back with the e-mail name (username@domain) of the concerned account so we can get started on giving a solution to your concern.

Göksel, your inquiry is important to us and we look forward to hearing from you.

Sincerely,

Christian
Windows Live Technical Support

-------------------------------------------------------
Help secure your Live ID against identity theft - visit http://account.live.com and update your password reset and registered information today..
diye bi ileti geldi.
şimdi ne yapmalıyım.lütfen yardım edinnnn
Son düzenleyen ahmetgns; 16 Şubat 2010 23:07 Sebep: E-posta adresi sansürlendi.
ahmetgns - avatarı
ahmetgns
VIP VIP Üye
16 Şubat 2010       Mesaj #123
ahmetgns - avatarı
VIP VIP Üye
Alıntı
Misafir adlı kullanıcıdan alıntı

Arkadaşlar hepiniz uğraşıyorsunuz saolun ama gizli yanıt ve cevabını unuttum alternatif eposta seçeneğini boş bıraktım aslında msn parola ve şifrem kayıtlıydı sonra hep öle giriodum girmek istedim.Parola veyan msn adresi yanlış dedi sonra "beni unut"a tıkladım bilgisayardan silinmişti tekrar msn adresimi ve şifremi yazdım gene açılmadı VE EN ÖNEMLİ NOKTA PAROLAM 72 GÜNDE BİR SÜRESİ SONA ERİYOR YARDIM EDİN ONDAN OLABİLİRMİ?

"ONDAN OLABİLİR Mİ" diye sorduğunuz şey tam olarak nedir anlayamadım ama yanlış hatırlamıyorsam parolanızı 72 günde bir sıfırlama seçeneğini seçmiş durumdaysanız oturum açamadığınızda Messenger'ın açtığı uyarı penceresinde "adresiniz ya da parolanız yanlış" demiyor, "parolanızla ilgili bir sorun var" diyor ve verdiği düğmeye tıkladığınızda sizi parola sıfırlama sayfasına yönlendiriyordu. Dolayısıyla parola sorunu yaşamanız parolanızın süresi dolduğundan değildir diye düşünüyorum.

Alıntı
Misafir adlı kullanıcıdan alıntı

selam arkadaşlar
msnim çalındı ve ben yukarda sıralı olan işlemleri yaptım ve bana
Hello Göksel,

I know how important this is to you, however, after investigating your issue I found that your contact and concerned sign-in address are the same. For us to give the proper resolution to your inquiry, please confirm if the xxxxx@hotmail.com sign-in name is really the account you are having issues with.

Verdiğiniz iletişim adresi ile sorun yaşadığınızı söylediğiniz adresin aynı olduğunu fark etmişler. Bu durumda ne gibi bir yardımda bulunabileceklerini bilememişler. Sizden sorun yaşadığınız adresin gerçekten aynı zamanda iletişim için verdiğiniz adres olup olmadığını doğrulamanızı istiyorlar (ama eğer sorun yaşadığınız adresi aynı zamanda iletişim adresi olarak verdiyseniz o adrese gönderecekleri cevabı alamayacaksınız ki alabildiğiniz meydanda ve aslında o adresle sorun yaşamıyorsunuz ve sorun yaşadığınız (yani oturum açamadığınız) başka bir adresiniz var).
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
20 Şubat 2010       Mesaj #124
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
Hesabınız geçici olarak kullanım dışı bırakıldı nasıl açarım??
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
22 Şubat 2010       Mesaj #125
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
Alıntı

passport@css one microsoft com

msn mi çaldılar yardım edermişiniz
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
22 Şubat 2010       Mesaj #126
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
ben ne diyorm gizli yanıtımızı unuttuk diyom orda gizli yan ıtınızı girin dio allah allah
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
23 Şubat 2010       Mesaj #127
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
slm arkadaşlar benim şifremi çaldılar nasıl geri alabilirim onlardan sizden yardım istyorum msndeki tüm grublar hepsi ailedir lütfen bana bir çare bulun sizden rica ediyorum
_KleopatrA_ - avatarı
_KleopatrA_
Ziyaretçi
23 Şubat 2010       Mesaj #128
_KleopatrA_ - avatarı
Ziyaretçi
Alıntı
Misafir adlı kullanıcıdan alıntı

slm arkadaşlar benim şifremi çaldılar nasıl geri alabilirim onlardan sizden yardım istyorum msndeki tüm grublar hepsi ailedir lütfen bana bir çare bulun sizden rica ediyorum

Hacklenen Mailinizi Geri Alma İhtimali (Dilekçe) MSN hesaplarının çalınmasıyla ilgili olarak yapmanız gereken işlemler aşağıda belirtilmiştir. İşlemleri sırayla gerçekleştiriniz.


  1. Öncelikle Windows Live ID Validation Form sitesine giriş yapmalısınız.
  2. Türkçe (Türkiye) dilinde destek verilmediği yazarsa aşağıdaki Dil (Ülke) listesinden English (United States)'i seçin.
  3. Açılan sayfadaki alanların kısa açıklamaları aşağıda belirtilmiştir.
    *Full Name:
    Bu alana, Adınızı ve Soyadınızı girin.

    *The e-mail address for us to send a response:
    Bu alana cevabın gönderilmesini istediğiniz e-posta adresinizi girin.

    *Primary e-mail address/member ID associated with the account you are inquiring about:
    Bu alana sorun yaşamış olduğunuz e-posta adresinizi girin.

    *Date of birth:
    Bu alana hesabınızda belirttiğiniz doğum tarihini girin (Ay/Gün/Yıl biçiminde).

    *Country:
    Bu alana hesabınızda belirttiğiniz ülkenizi girin.

    *State (if applicable):
    Bu alana hesabınızda belirttiyseniz şehrinizi girin.

    *ZIP or Postal Code:
    Bu alana hesabınızda belirttiğiniz posta kodunuzu girin.

    *The secret answer to your question:
    Bu alana hesabınızda belirttiğiniz gizli cevabınızı girin.

    *Your alternate e-mail address:
    Bu alana hesabınızda belirttiğiniz alternatif e-posta adresinizi girin.

    *Your IP address (List the IP addresses from each computer that you use to access your account. To determine your IP address, visit http://www.whatismyip.com . The numbers that appear at the top of this Web page is your IP address.)

    Bu alana hesabınıza erişmek için kullandığın her bir bilgisayarın internet IP adreslerini listeleyin, IP adresinize http://www.whatismyip.com adresinden bakabilirsiniz.

    *Your Internet service provider (home or work):
    Bu alana Internet Servis Sağlayıcınızı girin, ev ya da iş.

    *The last date and time that you successfully signed in:
    Bu alana en son başarıyla oturum açtığınız tarihi ve saati girin.

    Windows Live Hotmail kullanıyorsanız aşağıdaki kutuları da doldurun.

    *The names of any folders that you created in addition to the default folders:
    Bu alana e-posta hesabınızda kendi oluşturduğunuz klasörlerin isimlerini girin.

    *Names of contacts in your Hotmail address book:
    Bu alana Hotmail adres defterinizdeki kişilerin adlarını girin.

    *Subjects of any old mail that is in your Hotmail Inbox or mail folders:
    Bu alana Hotmail gelen kutunuzda ya da diğer kutularda bulunan bazı e-postaların konularını girin

    Windows Live Messenger kullanıyorsanız aşağıdaki kutuları da doldurun.

    *Names of contacts on your Messenger contact list:
    Bu alana Messenger kişi listenizdeki kişilerin adlarını girin.

    *Your Messenger nickname (display name):
    Bu alana Messenger görüntü adınızı girin.

    Ücretli hizmetlerden yararlananlar, geri kalan kutuları da doldurun.

    En son kutu için ise;
    *Any additional info that might be useful in validating the ownership of the account:
    Bu alana hesabın sahipliğini doğrulamak için yararlı olabilecek herhangi ek bilgileri yazın.
  4. Submit düğmesine tıklayın.

Hesabın size ait olduğu doğrulanırsa bir e-posta daha alacaksınız ve bu e-postada bulunan bağlantı ile parolanızı sıfırlayabilirsiniz.

Kolay gelsin...

^bakınız.
yelloha - avatarı
yelloha
Ziyaretçi
27 Şubat 2010       Mesaj #129
yelloha - avatarı
Ziyaretçi
Arkadaslar Msn'm hacklenmisti bunun uzerine mail attim.Gelen cevab bu sekilde.Aşagida Bazi yerleri xxx olarak degiştirerek buraya koyuyorum.Simdi benim 48 saat beklememmi gerekiyor bi şey yapmadan.Bi fikir verirmisiniz ne yapmam lasim?


Dear Customer,

Thank you for writing to Windows Live Technical Support.

Your concern is important to us. We normally respond to our customers within 24 hours.
However, due to the large number of messages we received recently, we are sorry that we were unable to respond to your issue within this time frame.

Windows Live ID understands your need for security, privacy and convenience by allowing you to reset your own password. This will prevent Microsoft employees from knowing your password and regaining access to your account becomes faster and easier.

Before attempting to reset your password, I suggest that you first clear your browser's cache and delete cookies. The "Temporary Internet Files" folder store information your computer exchanges with the websites you visited. These files facilitate the communication between your computer and the websites. As time passes, these files become cluttered and can adversely affect communication. The clutter will have to be regularly cleaned to ensure seamless communication. To do this, please visit: How to delete cookie files in Internet Explorer

For instructions to reset your password, please follow the steps provided in link below:

Specify or change your question and secret answer

Please note that you will be directed to Windows Live ID Help Pane. If you encounter any issues, kindly verify which of the steps did not work for you as we want to make sure the instructions are easy to follow.

If you encounter issues resetting your password online, you must provide more information to prove ownership of the account before we can send you an e-mail containing the link that will allow you to reset the password of your Windows Live ID. Please send us the information below.

Important: We need you to answer the account information completely and accurately so that we can immediately resolve your password issue. Providing incomplete data may cause delay in our investigation. Please provide the same information you used when you registered your account. The information you will send us will be treated with outmost confidentiality and will only be used to solve this particular issue. Also, please give us at least 48 hours to properly investigate your account.

Please put N/A or NONE if the question is not applicable.

1. Your Windows Live ID
2. Your first name and your last name
3. Your date of birth (month/date/year)
4. Your country
5. Your state (if applicable)
6. Your postal code
7. Your IP address List the IP addresses from each computer that you use to access your account. To determine your IP address, visit the following Web site:
What Is My IP Address - Shows Your IP Address
The numbers that appear at the top of this Web page is your IP address.
8. The answer to your secret question
9. The "alternate e-mail address" that is on file for the account
10. Your Internet service provider. An ISP is a company that provides an end user with a connection to the Internet and other similar services, such as e-mail. Examples include MSNIA, EarthLink, and Comcast.
11. The last date and time when you successfully signed in

More information that may help us verify account ownership:

Windows Live Hotmail customers

12. The names of any folders that you created in addition to the default folders
13. Names of contacts in your address book (please include the e-mail address)
14. Subjects of any old mail that is in your Inbox or mail folders

Windows Live Messenger customers

15. Names of contacts on your contact list (please include the e-mail address)
16. Your Windows Live Messenger nickname (display name)

When we receive the answers that you provide, we will review the information and reply.

We appreciate your continued support as we strive to provide you with the highest quality service available. Thank you for using Windows Live ID.

Sincerely,

Windows Live Technical Support


--- Original Message ---
From : xxxx
Sent : Fxxxx
To : xxxxx
Subject : Windows Live ID Validation
Service:
Windows Live ID Validation
What type of problem do you have?
Full name:
xxxx
The e-mail address for us to send a response:
xxxx
Date of birth:
xxxx
Country:
xxxx
Primary e-mail address/member ID associated with the account you are inquiring about:
xxxxx@hotmail.com
State (if applicable):
xxxx
ZIP or Postal Code:
xxxx
The secret answer to your question:
xxxx
Your alternate e-mail address:
xxxx@hotmail.com
Your IP address (List the IP addresses from each computer that you use to access your account. To determine your IP address, visit a href=http://www.whatismyip.comhttp://www.whatismyip.com/a. The numbers that appear at the top of this Web page are your IP address.)
xxxxxx.210
Your Internet service provider (home or work):
home
The last date and time that you successfully signed in:
xxxxxxx
The names of any folders that you created in addition to the default folders:

Names of contacts in your Hotmail address book:
xxx
Subjects of any old mail that is in your Hotmail Inbox or mail folders:
xxxxx
Names of contacts on your Messenger contact list:
xxxx
Your Messenger nickname (display name):
xxxx
Xbox or Zune prepaid card number (The prepaid card information must match the Live ID that you used to sign up.):

Last 4 digits of the credit card used for services:

Expiration of the credit card used for services:

Name as it appears on the credit card used for services:

Any additional info that might be useful in validating the ownership of the account:
xxxxxx


Which operating system are you using?: xxxxxxxWhich browser are you using: Firefox3.6
Location: en-us - English (United States)
Type of Support: E-mail Support
Browser Default Language: tr-TR,tr;q=0.8,en-us;q=0.5,en;q=0.3
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
1 Mart 2010       Mesaj #130
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
slm arkadaslar ıkı msn vardı ıksınınde sıfresını caldılar yardımcı olacak bırılerı var mı

Benzer Konular

27 Şubat 2014 / Misafir Soru-Cevap
11 Ekim 2014 / Ziyaretçi Soru-Cevap
29 Temmuz 2014 / girl Soru-Cevap
5 Nisan 2012 / Ziyaretçi Soru-Cevap
7 Temmuz 2011 / Ziyaretçi Soru-Cevap