Arama

Tüketici hakları ile ilgili sorumu cevaplar mısınız? - Sayfa 10

En İyi Cevap Var Güncelleme: 26 Temmuz 2016 Gösterim: 49.631 Cevap: 159
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
6 Aralık 2010       Mesaj #91
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
Yaklaşık iki ay önce sefaköy açık oto pazarında AKBAŞLAR OTOMOTİVDEN galericiden 2009 model REULT KANGO yeni tip arac aldım.2005 model reno kango eski model aracla takas etiğim benim onlara verdiğim arac arkadan darbeli olduğunu soledim ve tamirli ve düzgun bir şekilde teslim etim onla
ONLARIN BANA SATIĞI 2009 model arcta kazasız ve darbesiz diye verdiler bende renault servisinde aracın kayıtlarına baktım kayıtlarda her hangi bir kaza ve tamir tutanağı yoktu.
Sponsorlu Bağlantılar
Aracın 45000 km bakımı icin servise gitiğinde servisteki yetkililer bana daha önce bu arac kaza gecirdiğini solediler önden darbeli olduğunu solediler.Aracın aldığım yerden aracınızı geri alamlırını soledim ama almayız dediler ben bir tüketici olarak benim hakıma gasp etiler ve bende derneğe başvurma zorunda kaldım ne gibi yol izlemem gerekiyor yardımcı olursanız sevinirm İDAN DEMİR 0536 4765909
Daisy-BT - avatarı
Daisy-BT
Ziyaretçi
7 Aralık 2010       Mesaj #92
Daisy-BT - avatarı
Ziyaretçi
Alıntı
HALİL adlı kullanıcıdan alıntı

BEN 20 GÜN ÖNCE BİR TELEFON ALDIM AMA ÜNİVERSİTE ÖGRENCİSİ OLDUGUM İÇİN HATALI TELEFONU 15 GÜN İCERİSİNDE GERİ GÖTÜREMEDM ÇNKÜ ÜNİVERSİTE ALDIGIM SEHİRDE DEGİL TELEFONU İADE ETMEK İSTİYORUM NE YAPABİLİRİM

Alıntı
Misafir adlı kullanıcıdan alıntı

Yaklaşık iki ay önce sefaköy açık oto pazarında AKBAŞLAR OTOMOTİVDEN galericiden 2009 model REULT KANGO yeni tip arac aldım.2005 model reno kango eski model aracla takas etiğim benim onlara verdiğim arac arkadan darbeli olduğunu soledim ve tamirli ve düzgun bir şekilde teslim etim onla
ONLARIN BANA SATIĞI 2009 model arcta kazasız ve darbesiz diye verdiler bende renault servisinde aracın kayıtlarına baktım kayıtlarda her hangi bir kaza ve tamir tutanağı yoktu.

Sponsorlu Bağlantılar
Aracın 45000 km bakımı icin servise gitiğinde servisteki yetkililer bana daha önce bu arac kaza gecirdiğini solediler önden darbeli olduğunu solediler.Aracın aldığım yerden aracınızı geri alamlırını soledim ama almayız dediler ben bir tüketici olarak benim hakıma gasp etiler ve bende derneğe başvurma zorunda kaldım ne gibi yol izlemem gerekiyor yardımcı olursanız sevinirm İDAN DEMİR 0536 4765909



İlk başvuruyu, ürünü aldığınız yere yapmalısınız.
Sonuç alamazsanız aşağıdaki linklerden yararlanınız.


TU-MER Tüketici Hakları Merkezi

Tüketici Hakları Derneği - Ankara (Adres - Telefon Numarası)

Temel Tüketici Hakları
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
10 Aralık 2010       Mesaj #93
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
ben 3 gün önce bir mp4 aldım beğenmedim geri iade edebilirmiyim?
Daisy-BT - avatarı
Daisy-BT
Ziyaretçi
10 Aralık 2010       Mesaj #94
Daisy-BT - avatarı
Ziyaretçi
Alıntı
Misafir adlı kullanıcıdan alıntı

ben 3 gün önce bir mp4 aldım beğenmedim geri iade edebilirmiyim?


İlk başvuruyu, ürünü aldığınız yere yapmalısınız.
Sonuç alamazsanız aşağıdaki linklerden yararlanınız.


TU-MER Tüketici Hakları Merkezi

Tüketici Hakları Derneği - Ankara (Adres - Telefon Numarası)

Temel Tüketici Hakları
SELİM - avatarı
SELİM
Ziyaretçi
10 Ocak 2011       Mesaj #95
SELİM - avatarı
Ziyaretçi
BRAUN MARKA EPİLASYON ALETİMİZİN BAŞLIĞI DÖNMÜYOR DİYE YETKİLİ SERVİSE İSKİT ELEKTRİĞE GÖTÜRDÜM 12 10 2010 TARİHİNDEN BERİ HER ARADIĞIMDA BANA YENİ CİHAZ VERCEZ DİYORLAR ÜRÜNÜM GARANTİLİ AMA 3 AY OLDU HEP AYNI LAFLAR HİÇ Bİ İCRAAT YOK YOK YURTDIŞINDAN GELCEK KARGODA SIKINTI VAR FİLAN SÜREKLİ SALLIYORLAR ARTIK YETR NE YAPMAM GEREKLİ.ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER.
Daisy-BT - avatarı
Daisy-BT
Ziyaretçi
10 Ocak 2011       Mesaj #96
Daisy-BT - avatarı
Ziyaretçi
Alıntı
SELİM adlı kullanıcıdan alıntı

BRAUN MARKA EPİLASYON ALETİMİZİN BAŞLIĞI DÖNMÜYOR DİYE YETKİLİ SERVİSE İSKİT ELEKTRİĞE GÖTÜRDÜM 12 10 2010 TARİHİNDEN BERİ HER ARADIĞIMDA BANA YENİ CİHAZ VERCEZ DİYORLAR ÜRÜNÜM GARANTİLİ AMA 3 AY OLDU HEP AYNI LAFLAR HİÇ Bİ İCRAAT YOK YOK YURTDIŞINDAN GELCEK KARGODA SIKINTI VAR FİLAN SÜREKLİ SALLIYORLAR ARTIK YETR NE YAPMAM GEREKLİ.ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER.


İlk başvuruyu, ürünü aldığınız yere yapmalısınız.
Sonuç alamazsanız aşağıdaki linklerden yararlanınız.


TU-MER Tüketici Hakları Merkezi

Tüketici Hakları Derneği - Ankara (Adres - Telefon Numarası)

Temel Tüketici Hakları
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
10 Ocak 2011       Mesaj #97
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
merhaba arkadaşlar biz geçtiğimiz yıl şubat ayında poli spotculardakı bı magazadan koltuk takımı aldık kredı kartına taksıt yaptırdık eylul gibi de teslım edılmesını istedik ramazan bayramından önce gittik bayramdan sonra getıreceklerı adresı söledik tamam bayramdan sonra ılk hafta getıricez dediler sonra defalarca aradık kurbandan sonra dedıler neymıs sahıbı teslım edıldi diye not almışmış da o yuzden böle bi aksaklık olmus 2 ay kadar kusura bakmayın dedı tamam dedık...nese kurban bayramıda gecelı baya oldu nıhayetınde hala gelmedı tabı bız defalarca aradık gıttık filan hep bi bahane hep tamam cumartesı pzartesi dediler drdular..en sonunda da kardesşme cumartesı teslım edılmezse gel parasını verıcem demiş.ee bugun pazartesı hala tık yok yanı resmen cınayet sebebı sabrımız da kalmadı.hanı ınsan bu yuzden katil olur resmen.belkı de gidip hır çıkarmamızı mı istiyolar ne anlamadık Msn Sad benım aklımdakı fikr dava açalım maddı manevi nihayetınde o salak mağazayı ellı kere aradık tel kayıtlarından da cıkar gttık de kamera kayıtları tutuyolarsa ordan da cıkar ama tabı bunu karsılayacak maddı ımkanımız yok muhakkak bu konuda bazı haklarımız vardır ama neler bılmıyorum yarımcı olursanız sevinirim...
Daisy-BT - avatarı
Daisy-BT
Ziyaretçi
10 Ocak 2011       Mesaj #98
Daisy-BT - avatarı
Ziyaretçi
Alıntı
Misafir adlı kullanıcıdan alıntı

merhaba arkadaşlar biz geçtiğimiz yıl şubat ayında poli spotculardakı bı magazadan koltuk takımı aldık kredı kartına taksıt yaptırdık eylul gibi de teslım edılmesını istedik ramazan bayramından önce gittik bayramdan sonra getıreceklerı adresı söledik tamam bayramdan sonra ılk hafta getıricez dediler sonra defalarca aradık kurbandan sonra dedıler neymıs sahıbı teslım edıldi diye not almışmış da o yuzden böle bi aksaklık olmus 2 ay kadar kusura bakmayın dedı tamam dedık...nese kurban bayramıda gecelı baya oldu nıhayetınde hala gelmedı tabı bız defalarca aradık gıttık filan hep bi bahane hep tamam cumartesı pzartesi dediler drdular..en sonunda da kardesşme cumartesı teslım edılmezse gel parasını verıcem demiş.ee bugun pazartesı hala tık yok yanı resmen cınayet sebebı sabrımız da kalmadı.hanı ınsan bu yuzden katil olur resmen.belkı de gidip hır çıkarmamızı mı istiyolar ne anlamadık Msn Sad benım aklımdakı fikr dava açalım maddı manevi nihayetınde o salak mağazayı ellı kere aradık tel kayıtlarından da cıkar gttık de kamera kayıtları tutuyolarsa ordan da cıkar ama tabı bunu karsılayacak maddı ımkanımız yok muhakkak bu konuda bazı haklarımız vardır ama neler bılmıyorum yarımcı olursanız sevinirim...


İlk başvuruyu, ürünü aldığınız yere yapmalısınız.
Sonuç alamazsanız aşağıdaki linklerden yararlanınız.


TU-MER Tüketici Hakları Merkezi

Tüketici Hakları Derneği - Ankara (Adres - Telefon Numarası)

Temel Tüketici Hakları
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
10 Ocak 2011       Mesaj #99
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
lütfen yardım edin
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
15 Ocak 2011       Mesaj #100
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
ben büyük bir mağzadan bir ay önce mobilya aldım. şimdi ise aldığım ürünün fiyatı kampanya dolayısıyla neredeyse ödediğim miktarın yarısı olmuş.bunun için bir hak talep edebiliyormuyum.ve bunun bir süresi varmıdır?

Benzer Konular

20 Kasım 2016 / Misafir Cevaplanmış
19 Ekim 2015 / DreT45 Soru-Cevap
18 Kasım 2012 / superisi Soru-Cevap
10 Ağustos 2013 / Karanlık Gölge Soru-Cevap