Arama

Tüketici hakları ile ilgili sorumu cevaplar mısınız? - Sayfa 12

En İyi Cevap Var Güncelleme: 26 Temmuz 2016 Gösterim: 46.566 Cevap: 159
Daisy-BT - avatarı
Daisy-BT
Ziyaretçi
6 Şubat 2011       Mesaj #111
Daisy-BT - avatarı
Ziyaretçi
Alıntı
HP Şikayet adlı kullanıcıdan alıntı

kaskosu ve garantisi bulunan hp dizüssü bilgisayarım sürekli arıza açmaktadır infilak edecekmiş gibi ısınıp ses çıkartmasıyla birlikte şimdide pili bozuldu ve yine ısınıp gürültü çıkartıyor tamire git gel İle zaten yıpranan bilgisayarımın tekrar sorun yaratması üzerine hp'den yenisinini talep etmeme rağmen bunun olamayacağını bilgisayarımı tekrar göndermem gerektiğini mümkünse tamiri yapılacağını bildirdiler. git gelle günlerce bekletiliyorum uzun süre bilgisayarım elime ulaşmıyor benim işim bilgisayarla ekmeğimi ben bilgisayar üzerinden kazanıyorum takiplerimi yapamıyorum bana geçici bir bilgisayar bile temin edemediler zararımı siz düşünün Asla kimseye tavsiye etmiyorum ve bu memnuniyetsizliğimi tüm forum sitelerinde paylaşacağım 10 kişi caysa almaktan kardır kurtulmuş olurlar bu tür sıkıntıdan Ayrıca Hp. yi Henüz alalı 1 yıl bile olmamışken 3 kez arıza açması beni iyice kızdırdı Kimse hp den birşey almasın teknik destek sıfır herşey köprüyü geçene kadarmış HP de herşey berbat kalite hiç yok SAYGILARIMLA


İlk başvuruyu, ürünü aldığınız yere yapmalısınız.
Sponsorlu Bağlantılar
Sonuç alamazsanız aşağıdaki linklerden yararlanınız.


TU-MER Tüketici Hakları Merkezi

Tüketici Hakları Derneği - Ankara (Adres - Telefon Numarası)

Temel Tüketici Hakları
Hanife SAY - avatarı
Hanife SAY
Ziyaretçi
11 Şubat 2011       Mesaj #112
Hanife SAY - avatarı
Ziyaretçi
Buldan kumaş kanepe örtüsü aldım ve alırken sordum başlarını kapatırmı diye kapatır dediler. Geldim evde 30 derecede yıkadım ve çok fazla çekti. Kanepenin sadece bir tarafı kapanıyor ertesi gün gittim söyledim. Ne yapabilirim?
Sponsorlu Bağlantılar
Daisy-BT - avatarı
Daisy-BT
Ziyaretçi
11 Şubat 2011       Mesaj #113
Daisy-BT - avatarı
Ziyaretçi
Alıntı
Hanife SAY adlı kullanıcıdan alıntı

Buldan kumaş kanepe örtüsü aldım ve alırken sordum başlarını kapatırmı diye kapatır dediler. Geldim evde 30 derecede yıkadım ve çok fazla çekti. Kanepenin sadece bir tarafı kapanıyor ertesi gün gittim söyledim. Ne yapabilirim?

.
Alıntı
Daisy-BT adlı kullanıcıdan alıntı

İlk başvuruyu, ürünü aldığınız yere yapmalısınız.
Sonuç alamazsanız aşağıdaki linklerden yararlanınız.


TU-MER Tüketici Hakları Merkezi

Tüketici Hakları Derneği - Ankara (Adres - Telefon Numarası)

Temel Tüketici Hakları

Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
13 Şubat 2011       Mesaj #114
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
5 aralık 2010 mağazadan bilgisayar atın aldım bu tarihe kadar bilgisayarımı kullanamadım. 2 kez servise tamire gitti. 3 kez mağaza içersinde tamir edilmye çalışıldı . bilgisayarın iade isteğim kabul edilmemektedir. ne yapabilirim.
Daisy-BT - avatarı
Daisy-BT
Ziyaretçi
9 Mart 2011       Mesaj #115
Daisy-BT - avatarı
Ziyaretçi
Alıntı
Misafir adlı kullanıcıdan alıntı

5 aralık 2010 mağazadan bilgisayar atın aldım bu tarihe kadar bilgisayarımı kullanamadım. 2 kez servise tamire gitti. 3 kez mağaza içersinde tamir edilmye çalışıldı . bilgisayarın iade isteğim kabul edilmemektedir. ne yapabilirim.


İlk başvuruyu, ürünü aldığınız yere yapmalısınız.
Sonuç alamazsanız aşağıdaki linklerden yararlanınız.


TU-MER Tüketici Hakları Merkezi

Tüketici Hakları Derneği - Ankara (Adres - Telefon Numarası)

Temel Tüketici Hakları
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
10 Mart 2011       Mesaj #116
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
maliyeti 49 tl olan ürünü 80tl ye eldım ne yapmam lazım
Daisy-BT - avatarı
Daisy-BT
Ziyaretçi
10 Mart 2011       Mesaj #117
Daisy-BT - avatarı
Ziyaretçi
Alıntı
Misafir adlı kullanıcıdan alıntı

maliyeti 49 tl olan ürünü 80tl ye eldım ne yapmam lazım

.
Alıntı
Daisy-BT adlı kullanıcıdan alıntı

İlk başvuruyu, ürünü aldığınız yere yapmalısınız.
Sonuç alamazsanız aşağıdaki linklerden yararlanınız.


TU-MER Tüketici Hakları Merkezi

Tüketici Hakları Derneği - Ankara (Adres - Telefon Numarası)

Temel Tüketici Hakları

Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
17 Mart 2011       Mesaj #118
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
merhaba,ben herry adlı giyim mağazasından kemer almıstım ve sonradan begenmedim,15 dolmadan mağazaya gittim,kemeri geri verip başka bir ürünle değiştirmek istediğimi söyledim.Satış görevlisi bayan bana aksesuarlarda değişim ve iade kabul etmediklerini,faturanın altında da böyle bir ibare oldugunu söyledi! Bu faturanın altındaki ibare,benim hakkımın çiğnenmesi için yeterlimidir? Ne yapmam gerekir,bilgilendirirseniz sevinirim.
ener - avatarı
ener
Ziyaretçi
17 Mart 2011       Mesaj #119
ener - avatarı
Ziyaretçi
Alıntı
Misafir adlı kullanıcıdan alıntı

merhaba,ben herry adlı giyim mağazasından kemer almıstım ve sonradan begenmedim,15 dolmadan mağazaya gittim,kemeri geri verip başka bir ürünle değiştirmek istediğimi söyledim.Satış görevlisi bayan bana aksesuarlarda değişim ve iade kabul etmediklerini,faturanın altında da böyle bir ibare oldugunu söyledi! Bu faturanın altındaki ibare,benim hakkımın çiğnenmesi için yeterlimidir? Ne yapmam gerekir,bilgilendirirseniz sevinirim.

Faturada böyle bir ibare varsa pek birşey yapabileceğinizi sanmıyorum ama yinede alttaki linkleri inceleyebilirsiniz.

TU-MER Tüketici Hakları Merkezi

Tüketici Hakları Derneği - Ankara (Adres - Telefon Numarası)

Temel Tüketici Hakları
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
15 Nisan 2011       Mesaj #120
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
ingilizce eyıtım seti aldım satarken farklı anlatılar bakınca cok farklı oldugunu öyrendim alalı 3 gün oldu yedi gün içinde iade edebilirsin dediler ama bana yardımcı olmuyolarsözleşmedede 7 gün içinde iade edebilirsiniz dediler lütfen yardımcı olun bana teşekür ederim

Benzer Konular

20 Kasım 2016 / Misafir Cevaplanmış
19 Ekim 2015 / DreT45 Soru-Cevap
18 Kasım 2012 / superisi Soru-Cevap
10 Ağustos 2013 / Karanlık Gölge Soru-Cevap