Arama

Tüketici hakları ile ilgili sorumu cevaplar mısınız? - Sayfa 16

En İyi Cevap Var Güncelleme: 26 Temmuz 2016 Gösterim: 41.961 Cevap: 159
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
5 Temmuz 2012       Mesaj #151
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
!!!!!!!!!!!!Ben bir güzellik merkeziyle anlaşma imzaladım 700 liralık bir sözleşme bu sözleşmeye göre bunu iptal edincede yüzde 30 kadar bedel ödemem gerekiyor ikametimi o şehirden başka bir şehire aldığımda bu parayı ödememe durumum varmı bu konuyla ilgili bir bilgisi olan varsa yardımcı olsun boşuna o kadar para vermek istemiyorum......
Sponsorlu Bağlantılar
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
12 Eylül 2012       Mesaj #152
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
ben bi fotğraf makinesi aldım görevliler beni almam için oyle bi şeklide ikna ettiler ki..eve geldikten sonra internetten arştırdım herkes o paraya değmez diyor başka makine daha iyiydi diyor 15 gün aldı alalı pişman oldum. ellerindeki en pahalı malı satmaya çalşıp başardılar gerçekten saflığıma geldi. acaba iade etme gibi ihtimalim olablir mi?
Sponsorlu Bağlantılar
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
11 Ekim 2013       Mesaj #153
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
merhabalar ben Çorumdan Tülay GÖNÜLLÜ türkcell'in yapmış oldugu dolandırıcılık hakkında bilği vermek istiyorum ve şikayetciyimde. ben vınn kullanıcısıyım ekonomik oldugu için bu interneti almıştım fakat geçen ay faturama 40tl gibi ekstra borç yansıdı sebebini araştırdım yaz kazana uye olmuşsunuz dediler haftalık 10 tl ucretlendiriliyo bu ayda 20tl ek bir ucret geldı bu kezde video mp3 sitesıne uye olmuşsunuz dediler. Turkcell şirketinin ortaklarının yaptıgı bişey ve geeri çekmiyolar şikayet etsekte yersiz ve adaletsiz bir şekilde sürekli soyuluyoruz. Sürekli bir telefon paslaşması ve laf oyalamalarıyla bize bu faturaları ödetmek zorunda bırakıyolar lütfen yardımcı olurmusunuz .Bilğilendirme yaparsanız sevinirim ...
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
12 Temmuz 2014       Mesaj #154
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
ALIŞVERİŞ MERKEZİNDEN ALDIĞIM ÜRÜNÜ HİÇBİR KUSUR OLMADA GERİ İADE EDİP PARAMI ALABİLİR MİYİM
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
11 Temmuz 2015       Mesaj #155
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
Ben 10.07.2015 tarihinde esme alışveriş merkezinden senetle telefon aldım. Telefon henüz bana ulaşmadı pazartesi ulaşacağını söylemişlerdi herhangi bi ödemede yapmadım. Ben yarın gidip ürünü iptal ettirmek istediğimi söylesem sözleşmeyi iptal ederler mi böyle bişeye hakkım var mı?
karayel06 - avatarı
karayel06
Ziyaretçi
19 Kasım 2015       Mesaj #156
karayel06 - avatarı
Ziyaretçi
Merhabalar bir konu hakkında size danışmak istiyorum bilgili arkadaşlar yardımcı olurlarsa çok sevinirim...

2014 tarihinde vatan bilgisayardan Samsung Galaxy Note 2 Almıştım. Yani 1 sene oldu alalı. Bu aralar telefonun ekranında gölgelendirmeler meydana geldi ve vatan bilgisayara garantiye götürdüm verdim. 60 gün oldu telefondan haber yok ama bilgilendirme msjı atıyorlar hala devam etmektedir diye . bende 20 günü aştığı için tüketici hakem heyetine onların verdiği teslim fişiyle bide faturamla başvurdum. bedel iadesi talep ettim. sonuç ne olur ve ya bana ne zaman haber verirler yardımcı olursanız çok sevinirim...
kulga - avatarı
kulga
Ziyaretçi
20 Kasım 2015       Mesaj #157
kulga - avatarı
Ziyaretçi
media marktan lg 49uf8507 marka tv aldım. horoz lojistik ile yolladılar. ben işteyken kargom eve gelmiş. aradılar geç geleceğim dedim komşuya bırakalım dediler bırakın dedim. eve geldim lg servisini kurulum için aradım kutuyu açtılar ekran kırık dediler. hasar raporu için götürdüler. hasar raporunda kargo esnasında kırıldığı kutuda bozulma olduğu bu yüzden garanti kapsamında olmadığı satın alınan mağaza ile değişimi yapılması için iletişime geçilmesi söyleniyor. mağazayı aradım hasar tutanağı var mı dedeiler. yok dedim. hasar tutanağı yoksa geri alamıyoruz dediler. horoz lojistik biz sana hasar raporu vermeyiz media markt istesin diyorlar. media markt ben istemem kargo şirketi ile senin aranda diyor. sanki ben ayarladım kargo şirketini. tüketicü hakem heyetine gittim. media markt sorumlu dediler davayı ona göre açacağız dediler dilekçe verdim ben de uzun bir süreç beni bekliyor gibi. bu durumda olan var mı?
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
20 Aralık 2015       Mesaj #158
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
Merhaba ben 10 gun önce Yurt İçi Kargo ile farklı bir ile paket gönderdim ve fiyat olarak 54 tl aldılar benden. Bugün ise cebimdeki fişleri kontrol ederken bana o gün 24 tl fiş kestiklerini fark ettim. Bu yanlışlığı firmayla nasıl halledebilirim yardımcı olur musunuz? Lütfen..
Son düzenleyen Jumong; 20 Aralık 2015 16:39
ÖMER - avatarı
ÖMER
Ziyaretçi
5 Ocak 2016       Mesaj #159
ÖMER - avatarı
Ziyaretçi
Merhabalar Bimeks'ten almış olduğum IPHONE 5 markalı telefonumun garanti kapsamında olmasına rağmen defalarca bimeks'e götürüp onarımını yaptırdım fakat 1 ay bile geçmeden aynı sorunlarla ve dahası ses açma kapama tuşları da kendi kendine açıp kapamaya başladı.Ek garanti kapsamında En son götürdüğüm de servisten herhangi bir bilgi alamadım. Yasal olan 20 iş günü servis süresini aştığından dolayı fatura bedelinin iadesini istedim ama ilgilenen olmadı. 1 aydır telefonsuzum ve mağdur durumda bırakıldım.işleri ürünleri satana kadar inanmayın hiç birine.
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
26 Temmuz 2016       Mesaj #160
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
koltuk takımı aldım fakat memnun değilim ekim2015 te almıştım istediğim model değil başka model koltuk takımı geldi daha sonra iade etmek istedik fakat bizim ısrarla eve gelen koltuk takımını beğendiğimizi söylediler kabul etmediler. Rengide soldu tüketici haklarına başvursam kazanabilirmiyim. yoksa boşunamı uğraşmış olurum.

Benzer Konular

20 Kasım 2016 / Misafir Cevaplanmış
19 Ekim 2015 / DreT45 Soru-Cevap
18 Kasım 2012 / superisi Soru-Cevap
10 Ağustos 2013 / Karanlık Gölge Soru-Cevap