Arama

Tüketici hakları ile ilgili sorumu cevaplar mısınız? - Sayfa 15

En İyi Cevap Var Güncelleme: 26 Temmuz 2016 Gösterim: 46.507 Cevap: 159
arif334 - avatarı
arif334
Ziyaretçi
15 Ağustos 2011       Mesaj #141
arif334 - avatarı
Ziyaretçi
benim cep telefonum hafıza kartını okumadığı için 3 defa servise gitti ve 3.de değişim talep ettim fakat telefon değiştirilmemişti ama o zaman denediğimde tel çalışmış sonra tekrar aynı sorun gözüktü.bende tüketici haklarına şikayet dilekçesi verdim ve telefonumun tekrar aynı arızadan bozulduğunu yazdım dilekçede ama işte telefon şimdi hafıza kartını görüyor.bu bir sorun açarmı açarsa şikayetimi geri çekmeliyimmi?
Sponsorlu Bağlantılar
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
28 Eylül 2011       Mesaj #142
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
oğlumu samsunda bir pansiyona yerleştirdim oğlum yerleşirken senet imzalamış.Fakat 3. günde orayı beğenmediğini söyledi babasıyla beraber görüşmeye gittik bu seferde senet lerimizi vermiyo şu halde ne yapmalıyız bizi acilen cevaplandırırsanız sevinirim.
Sponsorlu Bağlantılar
Daisy-BT - avatarı
Daisy-BT
Ziyaretçi
30 Eylül 2011       Mesaj #143
Daisy-BT - avatarı
Ziyaretçi
Alıntı
arif334 adlı kullanıcıdan alıntı

benim cep telefonum hafıza kartını okumadığı için 3 defa servise gitti ve 3.de değişim talep ettim fakat telefon değiştirilmemişti ama o zaman denediğimde tel çalışmış sonra tekrar aynı sorun gözüktü.bende tüketici haklarına şikayet dilekçesi verdim ve telefonumun tekrar aynı arızadan bozulduğunu yazdım dilekçede ama işte telefon şimdi hafıza kartını görüyor.bu bir sorun açarmı açarsa şikayetimi geri çekmeliyimmi?

Alıntı
Misafir adlı kullanıcıdan alıntı

oğlumu samsunda bir pansiyona yerleştirdim oğlum yerleşirken senet imzalamış.Fakat 3. günde orayı beğenmediğini söyledi babasıyla beraber görüşmeye gittik bu seferde senet lerimizi vermiyo şu halde ne yapmalıyız bizi acilen cevaplandırırsanız sevinirim.

İlk başvuruyu, ürünü aldığınız yere yapmalısınız.
Sonuç alamazsanız aşağıdaki linklerden yararlanınız.


TU-MER Tüketici Hakları Merkezi

Tüketici Hakları Derneği - Ankara (Adres - Telefon Numarası)

Temel Tüketici Hakları
Kaynak: Tüketici hakları ile ilgili sorumu cevaplar mısınız?
ERKAN - avatarı
ERKAN
Ziyaretçi
3 Ekim 2011       Mesaj #144
ERKAN - avatarı
Ziyaretçi
25,09,2011tarihinde birçift ayakkabı aldım 40no giydiğim halde kalıbı büyük üretildi dediler ve 39 verdiler açma yapar denildi ve açmadı ayaklarım hep yara nasıl iade edebilirim
AHMET037 - avatarı
AHMET037
Ziyaretçi
9 Ekim 2011       Mesaj #145
AHMET037 - avatarı
Ziyaretçi
Birkere yanıldım ucuz hesaplı,yerli mamül deyip sargon condanse aldım almaz olaydım.sıcaksu komforu 0.iki kez üç yollu vana bozuldu.derdimiz her seferinde sıcaksu .üçüncü sefer ejanjör tıkandı dediler 45 tl alıp gittiler.Gene olmadı bir müddet sonra aynı arıza çağır eşanjör ve yoğuşma ünitesi temizlenmesi lazım ne ilgisi varsa banyo suyuyla bir türlü randuman yok.arıza sonrası müdahale 4-6 gün arası.en son bedel 100-150 tl arası diyorlar.daha cihazı alalı bir yıl olmadı.Halime acıyın.Sizde yanlışa düşmeyin hem alacağınız cihazı hemde servisinizi iyi araştırın.Servis bir tarafa demir döküm firmasıda mamülünün arsanıda durmuyur.Müşteri memnuniyetine hiç bakmıyorlar.Bir hafta 10 gündür görüşme trafiği nafile ürünü değiştiremiyoruz.Parana kuvvet servise gitmek zorundasın.Başka yere gitsen bu seferde garanti dışı bırakırlar.Servise muhtaçsınya oda 3 kuruş yerine 10 kuruş alıyor.Saygılarımla.
n.t - avatarı
n.t
Ziyaretçi
21 Kasım 2011       Mesaj #146
n.t - avatarı
Ziyaretçi
merhabalar 3ay önce nevresim takımı aldım 2 tane 1 tanesi kullanıldı 1 tanesi süs olarak serildi.kullanılan nevresim takımı boya verdi.renk attı rengi soldu.aldığım yere götürdüm fabrikaya gönderdiklerini ama kabul etmediklerini sölediler.parasını hala ödüyorum fakat takımı kullanamıyorum.ne yapmalıyım
murat kılıç - avatarı
murat kılıç
Ziyaretçi
25 Kasım 2011       Mesaj #147
murat kılıç - avatarı
Ziyaretçi
ben biyerden yatak odası takımı aldım 6 ay önce fakat getirdiklerinde heryeri çizik içindeydi bide çizikleri kapamak için usdünü siyah kalemle kapatmaya çalışmışlar onları kurmaya geldiklerinde ben bu ürünü isdemedim geri iyadesini isdedim magaza sahibini aradılar tamam kursunlar dedi arkadaslar ben size yenisini göndericem 3 gün içinde dedi bende onlara dedimki bu ürünü siz geri almadan parçalarını degiştirmeden size ödemem yapmam dedim kabul ettiler sonrada biz 3 gün sonra aradık bugün gelicek yarın gelicek diyip bizi 6 ay oyaladılar sonrada bi avukat aradı hacize geliyoruz diye ben dolabı alırken fiyatı 1600 tl di fakat bana diyolarki 3,500 borcunuz var diyolar benim elimde 2 adet senetim var yatırdıgıma karsı bana diyolarki o senetler gecerli degil avukat benim işyerimi aramış ileri geri konusmus aynı şekilde annemide tehtit etmiş fakat avukat ismini soy ismini adresini vermiyor bize bu ayın 28 zinde eve hacize geleceglermiş bize hiç bi şekilde teblikat falan gelmedi avukat diyoki ben yoladım ama diyorumki belgesini bana göster yok belgesi falan diyo ben onlara diyorumki ürünü degiştirin ben hemen ödüyüm parasınıda onuda kabul etmiyolar illaki hacize gelecegiz diyo ürünü aldıgım magazaya gittim annemle fakat magaza sahibi bizi kovaladı
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
16 Nisan 2012       Mesaj #148
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
ariston çamaşır makinesi aldım geçensene. lekeleri hiç iyi çıkarmıyodu.servisi çağırdık 1 sene boyunca servis gidip geldi. çamaşır makinesini gelip götürdüler test yaptılar ve makineyi değiştirdiler . getirdikleri makinede gine aynı hiç yıkamıyordu hiç memnun değilim ne yapmamız gerekiyor.
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
15 Haziran 2012       Mesaj #149
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
2 yıl garantili bir cep telefonu almıştım telefonun 1 yıl sonra bozuldu ve garantiye götürdüm almış olduğum bayiiye makbuz karşılığı verdim ve 3 hafta hiç bir bilgi alamadım ve tekrar gidip bayiye sorduğumda benim tlfonumun bayiye hırsız girip çalındığı söyledni şu anda ben bi madur olarak benim telofonumun bana sıfırını mı vermeleri gerekir yoksa ikinci elmi vermeler gerekir ve benim ne yapmam gerek
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
4 Temmuz 2012       Mesaj #150
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
bakın ben braun dan pahalı bi ürün aldım ve pazartesi günü hiç mi hiç kullanmadım ama değiştirmek istedim çünkü bi özelliği hoşuma gitmedi ama bugün gittim değişmediler başka bi ürün alıcaktım halbuki siz siz olun peşin para vermeyin ben verdim şimdi taksitli olsaydı peşimden sürünürlerdi bana yardım edin nasıl değiştirebilirim böyle bişey olamaz ya çok sinirliyim şu an kullanmadığım bişeyi nasıl değişmiyorlar garantisini de işletmişler ama bize garanti işlenmezse değiştirilebilir demeden işlediler onu üff

Benzer Konular

20 Kasım 2016 / Misafir Cevaplanmış
19 Ekim 2015 / DreT45 Soru-Cevap
18 Kasım 2012 / superisi Soru-Cevap
10 Ağustos 2013 / Karanlık Gölge Soru-Cevap