Arama

Tüketici hakları ile ilgili sorumu cevaplar mısınız? - Sayfa 14

En İyi Cevap Var Güncelleme: 26 Temmuz 2016 Gösterim: 46.957 Cevap: 159
erdogan dülger - avatarı
erdogan dülger
Ziyaretçi
6 Haziran 2011       Mesaj #131
erdogan dülger - avatarı
Ziyaretçi
ben erdogan dülger kıbrısta yaşan bir vatandaşım 30 mayıs 2011 tarihinde kıbrıs ta wanderland adındaki acentaden pegasus hava yolu ile izmire uçmak için 3 kişilik bilet istedim bana opsiyonlu 3 kişilik bilet kesildi ödemeyi yapamadım kredi kartlarında problem varmış bu nedenle ödemeyi yapamadım fakat kendilerine şu soruyu sordum kıbrıs hükümeti 12 yaşından küçük çocuklara kimlik vermiyor kimlik yerine doğum belgesi veriyor bu belge ile uçuş yapabilirmiyim diye kendilerine sordu anne baba yanında olursa sorun çıkmıyacağını tarafıma bildirildi ben de başka acentaden ödememi yaparak biletimi satın aldım 30 mayıs 2011 akşamı izmire gitmek için ercan hava alanına gittim bilet işlerimi yaptırırken yetkili bana çocuğum çıkış yapamıyacağını bildirdi çünkü doğum belgesi kimlik yerine geçmez dedi bende bunun üzerine pegasusun havaalanındaki yerine gidip durumu anlattım kendilerinin bir şey yapamıyacaklarını acente firma ile sorunumu halletmem gerektiğini belirtiler işlerimin acil olduğunu kesin çıkış yapmam gerektiği bildirdim 21:50 uçağından başka sefer olmadığını 31 mayıs 2011 saat : 11:00 de 318 tl fark ödeyerek uçabileceğimi söylediler bende o akşam evime geri döndüm 31 mayıs sabahı saat 09:00 tekrar havaalanına gelip akşam görüşmüş olduğum pegasusu yetkilisiyle tekrar görüşüp 318 tl farkı ödedikten sonra biletimi tekrar satın aldım yetkili acenta firmayı arayıp durumu kendilerine ibraz ettiğinde acente firma yetkilisi doğum belgesi ile çocuğun uçup uçamıyacağı konusunda bilgisi olmadığını polis müdürlüğüyle görüşülmesi gerektiği belirti. peki bana neden böyle cevap vermediki ticaret amaçları firmaların uçak biletleri satıp bu biletler den kazanç elde etmekmi yada firmalar önünne gelene acentelik verip kendileride acente gibi kazanç peşinde koşmakmıdır tarafımın bu konu hakkında bilgilendirilmesini mağduriyetimin en kısa zamanda nasıl giderebilirim ilginize şimdiden teşekkür ederim iyi günler dilerim
Sponsorlu Bağlantılar
Daisy-BT - avatarı
Daisy-BT
Ziyaretçi
6 Haziran 2011       Mesaj #132
Daisy-BT - avatarı
Ziyaretçi
Alıntı
gurcaan adlı kullanıcıdan alıntı

Bir elektrikli traş makinesi aldım. Makinenin sakalımı kesmemesi durumunda iade edebilirmiyim şeklinde ki bir soru karşısın da satıcı elemen "böyle bir durumda yetkili servisin hazırlayacağı hasar raporu sayesinde ürünü geri alabiliriz" demişti. Ancak makine sakalımı kesmedi ve ben yetkili servise başvurdum. Servis, sağlam bir ürüne hasar raporu yazamayacaklarını söyledi. Şimdi bu durumda satıcı ürünü geri alır mı ne yapmam gerekir.

Alıntı
erginay adlı kullanıcıdan alıntı

Merhaba,
5 ay önce satın aldığım 2 kişilik idaş yatakta çökmeler meydana geldi.hiçbir muhatap bulamıyorum.yıllık geçerli sözde garanti belgesi ile kalakaldıkMsn Cry.Bu konuda yapabileceğim neler var,öğrenmek isterim.

Sponsorlu Bağlantılar

iyi çalışmalar

Alıntı
Misafir adlı kullanıcıdan alıntı

2, el bi araba aldım 3 gün sonra motoru kitlendi ve 3000,00 tl lik masraf ouştu. aldığım kişiyi aradım kesinlikle beni ilgilendirmiyo noter satış sözleşmesinde: aracı gördüm, beğendim ve bedelin tamamını ödeyerek aldım ibaresini söyleyerek hiç bir hakkım olmadığını söylüyor... bu konuda benim bi kanuni hakkım varmı?

Alıntı
erdogan dülger adlı kullanıcıdan alıntı

ben erdogan dülger kıbrısta yaşan bir vatandaşım 30 mayıs 2011 tarihinde kıbrıs ta wanderland adındaki acentaden pegasus hava yolu ile izmire uçmak için 3 kişilik bilet istedim bana opsiyonlu 3 kişilik bilet kesildi ödemeyi yapamadım kredi kartlarında problem varmış bu nedenle ödemeyi yapamadım fakat kendilerine şu soruyu sordum kıbrıs hükümeti 12 yaşından küçük çocuklara kimlik vermiyor kimlik yerine doğum belgesi veriyor bu belge ile uçuş yapabilirmiyim diye kendilerine sordu anne baba yanında olursa sorun çıkmıyacağını tarafıma bildirildi ben de başka acentaden ödememi yaparak biletimi satın aldım 30 mayıs 2011 akşamı izmire gitmek için ercan hava alanına gittim bilet işlerimi yaptırırken yetkili bana çocuğum çıkış yapamıyacağını bildirdi çünkü doğum belgesi kimlik yerine geçmez dedi bende bunun üzerine pegasusun havaalanındaki yerine gidip durumu anlattım kendilerinin bir şey yapamıyacaklarını acente firma ile sorunumu halletmem gerektiğini belirtiler işlerimin acil olduğunu kesin çıkış yapmam gerektiği bildirdim 21:50 uçağından başka sefer olmadığını 31 mayıs 2011 saat : 11:00 de 318 tl fark ödeyerek uçabileceğimi söylediler bende o akşam evime geri döndüm 31 mayıs sabahı saat 09:00 tekrar havaalanına gelip akşam görüşmüş olduğum pegasusu yetkilisiyle tekrar görüşüp 318 tl farkı ödedikten sonra biletimi tekrar satın aldım yetkili acenta firmayı arayıp durumu kendilerine ibraz ettiğinde acente firma yetkilisi doğum belgesi ile çocuğun uçup uçamıyacağı konusunda bilgisi olmadığını polis müdürlüğüyle görüşülmesi gerektiği belirti. peki bana neden böyle cevap vermediki ticaret amaçları firmaların uçak biletleri satıp bu biletler den kazanç elde etmekmi yada firmalar önünne gelene acentelik verip kendileride acente gibi kazanç peşinde koşmakmıdır tarafımın bu konu hakkında bilgilendirilmesini mağduriyetimin en kısa zamanda nasıl giderebilirim ilginize şimdiden teşekkür ederim iyi günler dilerim



İlk başvuruyu, ürünü aldığınız yere yapmalısınız.
Sonuç alamazsanız aşağıdaki linklerden yararlanınız.


TU-MER Tüketici Hakları Merkezi

Tüketici Hakları Derneği - Ankara (Adres - Telefon Numarası)

Temel Tüketici Hakları

Kaynak: Tüketici hakları ile ilgili sorumu cevaplar mısınız?
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
8 Haziran 2011       Mesaj #133
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
buzdolabı sürekli bozuluyor yapılıyor tekrer bozuluyor ne yapmamız gerekir.
Daisy-BT - avatarı
Daisy-BT
Ziyaretçi
8 Haziran 2011       Mesaj #134
Daisy-BT - avatarı
Ziyaretçi
Alıntı
Misafir adlı kullanıcıdan alıntı

buzdolabı sürekli bozuluyor yapılıyor tekrer bozuluyor ne yapmamız gerekir.

.
Alıntı
Daisy-BT adlı kullanıcıdan alıntı
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
29 Haziran 2011       Mesaj #135
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
Merhaba,

Ben digitürk ün eski bir üyesiydim. 2 yıllık paketim dolunca memnuniyetsizligimden dolayı tüm borçlarımı ödeyerek- bilhassa daha sonra gıyabıma bir fatura kesip kesmeyeceklerini sorarak ve kalan borcum olup olmadıgını sorarak aboneligimi iptal ettim. Hatta kartlarını verirken de ilişigim ya da herhangi bir borcum olmadıgına dair 3 nüshalı bir evragın kırmızı nüshası olmak üzere evrak aldım. Fakat aradan 1 yıl 2 ay geçtigi halde bana bir hukuk bürosundan bir mesaj geldi ve borcum oldugu söylendi. Buna benzer bir sahtekarlıgı yine türkcell den gördügüm için aboneligimi iptal ederken bilhassa bu konuda sordum ve evrak almak istemiştim. Ama yine de aynı sahtekarlıgı yaptılar.
Efendim, normal faturalarını ödedigim sürelerin içinde söylediklerine göre bir paket kullanımım varmış ve bunun farkları mı nerdi bunlar varmış ve bu da toplam 3 faturaymış (Eylül, Ekim ve Kasım 2009 tarihlerine aitmiş) ancak bunları Nisan 2010 da bitirdigim abonelik sürecimde de sonrasında da bildirmemişler ve şimdi tutup ta avukata vermişlerdir.

Bu konuda neler yapabilirim? Bana yardımcı olabilir misiniz?

Artık herhangi bir firmadan herhangi bir alışveriş yapmaya korkar, şartlanır oldum. Bu tiksindirici ayak oyunlarına karşı nasıl bir yola başvurabilirim?

Toplamda 31 tl lik borcu neden vermeyeyim üstelik te 3 ayrı ayda.. yani 10 tl 10 tl..!!!
şimdi bunlarla muhattabım.

İlginiz için teşekkürler.

İyi çalışmalar.
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
18 Temmuz 2011       Mesaj #136
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
geçenler de telefonuma mesaj geldi tebrikler forma kzandınız hediyenizi almak için ... numarayı arayın diye .aradım kredi kartnın önündeki numaralarıistedi bende söledim niye diye sorduğumda doğrulamamız gereken şeyler var dedi tamam dedim. elektrik tasarruf cihazı pazarlıyorlarmış .ücreti 180 lira .2 ay kullanılıp beğenilmez ise bedelinin geri iade edileceğini söylediler.onada tamam dedim fakat bana ücretin tek seferde tahsil edidiğini söylememişti .olayı alieme anlattım kabul etmediler aradım iptal edilmesini istedim ama yapamayız dediler .kargo geldiğin de kabul etmesem ücreti geri alabileceğimi sordum alamazsınız dedile riade edebilmem için gelecek olan faturanın fax lanması gerektiğni söylendi ürün geçmedi kargo ile gelecek iade etmek istiyorum nasıl olabilir .şimdiden yarımınız için teşekkür ediyorum.
arif gümüş - avatarı
arif gümüş
Ziyaretçi
20 Temmuz 2011       Mesaj #137
arif gümüş - avatarı
Ziyaretçi
1 ay önce banyo dolabı ve çamaşır makinası dolabı aldım.sipariş geldi montajı yaparken dolaplara zarar verip kapaklarını takamadılar şuan her iki dolapda kullanılacak durumda değil. 600 tlye anlaştık 300 tlyi mağzada siparişi verirken ödedim bana herhangi bir para alındı belgesi vermediler ve geri kalan kısım için 300 tllık senet verdim. o günden itibaren her görüşmemizde bügün gelip sorununuz çözücez diyorlar fakat ne gelen var ne giden. bana nasıl yardımcı olabilirsiniz.

şirket bilgileri : akrapol akrilik tel : 309 61 39
ener - avatarı
ener
Ziyaretçi
20 Temmuz 2011       Mesaj #138
ener - avatarı
Ziyaretçi
Alıntı
arif gümüş adlı kullanıcıdan alıntı

1 ay önce banyo dolabı ve çamaşır makinası dolabı aldım.sipariş geldi montajı yaparken dolaplara zarar verip kapaklarını takamadılar şuan her iki dolapda kullanılacak durumda değil. 600 tlye anlaştık 300 tlyi mağzada siparişi verirken ödedim bana herhangi bir para alındı belgesi vermediler ve geri kalan kısım için 300 tllık senet verdim. o günden itibaren her görüşmemizde bügün gelip sorununuz çözücez diyorlar fakat ne gelen var ne giden. bana nasıl yardımcı olabilirsiniz.

şirket bilgileri : akrapol akrilik tel : 309 61 39

Aşağıdaki linkleri tıklayınız.

TU-MER Tüketici Hakları Merkezi

Tüketici Hakları Derneği - Ankara (Adres - Telefon Numarası)

Temel Tüketici Hakları

Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
24 Temmuz 2011       Mesaj #139
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
x firmadan aldığım ürünün tarihini geçirdim firma ben değiştiremem iadesi yoktur diyor içecek adı gazoz ve meyveli soda hakkımı nasıl savunmalıyım
ener - avatarı
ener
Ziyaretçi
24 Temmuz 2011       Mesaj #140
ener - avatarı
Ziyaretçi
Alıntı
Misafir adlı kullanıcıdan alıntı

x firmadan aldığım ürünün tarihini geçirdim firma ben değiştiremem iadesi yoktur diyor içecek adı gazoz ve meyveli soda hakkımı nasıl savunmalıyım

Alıntı
ener adlı kullanıcıdan alıntı
.

Benzer Konular

20 Kasım 2016 / Misafir Cevaplanmış
19 Ekim 2015 / DreT45 Soru-Cevap
18 Kasım 2012 / superisi Soru-Cevap
10 Ağustos 2013 / Karanlık Gölge Soru-Cevap