Hacklenen Mailinizi Geri Alma İhtimali (Dilekçe) - Sayfa 7

Güncelleme: 1 Temmuz 2014 Gösterim: 281.338 Cevap: 151
tello_06 - avatarı
tello_06
Ziyaretçi
11 Aralık 2008       Mesaj #61
tello_06 - avatarı
Ziyaretçi
sa arkadaşlar ben aynı işlemi yaptım bana cevap geldi bildilerimi doldurdum ama hangi adrese yollucam bilmiyorum yanıtla dedim sadece IDENT.LVID.00.00.EN.SYK.MNL.TS.T01.SPT.00.EM@css.one.microsoft.com bu adres var gönder diyorum bu yazı çıkıyo:
Bir veya daha fazla adres doğru e-posta biçiminde değil, kişi listenizdeki bir kategoriyle eşleştirilemedi veya bir kişinin hızlı adıyla veya takma adıyla eşleşmiyor. (Lütfen şu biçimi kullanın: ad@example.com.)
Sponsorlu Bağlantılar
Geçersiz e-posta adresleri:
?dent.lvd.00.00.en.syk.mnl.ts.t01.spt.00.em@css.one.microsoft.com
yardımcı olursanız sevinirim
ahmetgns - avatarı
ahmetgns
VIP VIP Üye
11 Aralık 2008       Mesaj #62
ahmetgns - avatarı
VIP VIP Üye
Alıntı
tello_06 adlı kullanıcıdan alıntı

sa arkadaşlar ben aynı işlemi yaptım bana cevap geldi bildilerimi doldurdum ama hangi adrese yollucam bilmiyorum yanıtla dedim sadece IDENT.LVID.00.00.EN.SYK.MNL.TS.T01.SPT.00.EM@css.one.microsoft.com bu adres var gönder diyorum bu yazı çıkıyo:
Bir veya daha fazla adres doğru e-posta biçiminde değil, kişi listenizdeki bir kategoriyle eşleştirilemedi veya bir kişinin hızlı adıyla veya takma adıyla eşleşmiyor. (Lütfen şu biçimi kullanın: ad@example.com.)

Sponsorlu Bağlantılar
Geçersiz e-posta adresleri:
?dent.lvd.00.00.en.syk.mnl.ts.t01.spt.00.em@css.one.microsoft.com
yardımcı olursanız sevinirim

Burayı okuyunuz: Hacklenen Mailinizi Geri Alma İhtimali (Dilekçe) - Tekil Mesaj - MsXLabs
kzoskemen - avatarı
kzoskemen
Ziyaretçi
6 Ocak 2009       Mesaj #63
kzoskemen - avatarı
Ziyaretçi
iyi guzel bilgi veriyosunda hic bir sey cikmiyor nasil is bu yaaaaaaaa
genta - avatarı
genta
Ziyaretçi
15 Mart 2009       Mesaj #64
genta - avatarı
Ziyaretçi
Arkadaşlar Lütfen Ben Msn Şifremi unuttum ve gizli sorumuda nasıl yapıcam ne olur söyleyin
nilleyn - avatarı
nilleyn
Ziyaretçi
1 Nisan 2009       Mesaj #65
nilleyn - avatarı
Ziyaretçi
bende çok denedim ama geri alamıyorum bilen varsa bana yardımcı olabilirmi lütfen nilleyn ben lütfen bilen varsa bana ulaşun lütfen
gebzeli10 - avatarı
gebzeli10
Ziyaretçi
5 Nisan 2009       Mesaj #66
gebzeli10 - avatarı
Ziyaretçi
Hello Sahin,
Thank you for writing back to Windows Live Technical Support. I gather that you need again the link to reset your password. I know that this issue is important to you and I ** here to assist you on this.
Please be advised that the password reset will expire within 3 days and can only be used 3 times. The link that was sent to you may have expired that is why you were prompted that it is no longer valid.
I have forwarded another "Reset your Windows Live ID password" e-mail to the e-posta@adresi account for you to be able to reset the password of your Windows Live adresi account.
Please follow the instructions provided to in the previous response on how to reset your password.
If you encounter an error or any difficulty resetting your account's password, please do write back and provide the exact error message you are receiving.

We appreciate your continued support as we strive to provide you with the highest quality service available. Thank you for using Windows Live ID.
Sincerely,

Fabian
Windows Live Technical Support

kardeş dediklerini yaptım bu mail geldi bu nedemek şimdiden teşekkürler
Son düzenleyen ahmetgns; 16 Şubat 2010 22:23 Sebep: E-posta adresi sansürlendi.
ahmetgns - avatarı
ahmetgns
VIP VIP Üye
5 Nisan 2009       Mesaj #67
ahmetgns - avatarı
VIP VIP Üye
Alıntı
gebzeli10 adlı kullanıcıdan alıntı

Hello Sahin,
Thank you for writing back to Windows Live Technical Support. I gather that you need again the link to reset your password. I know that this issue is important to you and I ** here to assist you on this.
Please be advised that the password reset will expire within 3 days and can only be used 3 times. The link that was sent to you may have expired that is why you were prompted that it is no longer valid.
I have forwarded another "Reset your Windows Live ID password" e-mail to the e-posta@adresi account for you to be able to reset the password of your Windows Live adresi account.
Please follow the instructions provided to in the previous response on how to reset your password.
If you encounter an error or any difficulty resetting your account's password, please do write back and provide the exact error message you are receiving.

We appreciate your continued support as we strive to provide you with the highest quality service available. Thank you for using Windows Live ID.
Sincerely,

Fabian

kardeş dediklerini yaptım bu mail geldi bu nedemek şimdiden teşekkürler

O gönderdikleri e-postada parola sıfırlama bağlantısı bulunuyor. O bağlantıya 3 gün içinde tıklayarak parolanızı sıfırlayabileceksiniz. 3 günden ve 3 kez tıklanmadan sonra bağlantı geçersizleşecek (hangisi önce gelirse).
ahmetgns - avatarı
ahmetgns
VIP VIP Üye
6 Nisan 2009       Mesaj #68
ahmetgns - avatarı
VIP VIP Üye
Alıntı
gebzeli10 adlı kullanıcıdan alıntı

kardeş ben özel yazıyorum ama kusura bakama nasıl olucak bu parola sıfırlama orda nereye giricez bi yardımcı olursan sevinirim teşekkürler şimdiden

Size içinde ResetPassword gibi bir kısım olan bir bağlantı göndermiş olmalılar. O bağlantıya tıklattığınızda yeni parolanızı belirleyebileceğiniz basit bir sayfa açılır. Orada parolanızı iki kez yazıp onayladığınızda artık parolanız değişmiş olur.
volture - avatarı
volture
VIP "Ipıslak Balık"
6 Nisan 2009       Mesaj #69
volture - avatarı
VIP "Ipıslak Balık"
konuyu açan arkadaşın da dediği gibi "ihtimal"... ben bunu denemiştim ama;bi sonuç alamadım. alınacağını da sanmıyorum. ben messenger ımı geri aldım diyen biri varsa gerçekten... gelsin burda söylesin bari. Saygılar...Msn Wink
gebzeli10 - avatarı
gebzeli10
Ziyaretçi
6 Nisan 2009       Mesaj #70
gebzeli10 - avatarı
Ziyaretçi
Hello Sahin,
I have forwarded another "Reset your Windows Live ID password" e-mail to the xxxxxxx@hotmail.com account for you to be able to reset the password of your xxxxxxxxx@hotmail.com account.

Sincerely,

Fabian

kardeş cok başını ağrıttım kusura bakma ama burda baglantı yok yazılan herşey bu nasıl yapıcam anlamadım yaa Msn Sad(((((
Son düzenleyen ahmetgns; 31 Ocak 2010 22:33 Sebep: E-posta adresleri sansürlendi.

Benzer Konular

27 Şubat 2014 / Misafir Soru-Cevap
11 Ekim 2014 / Ziyaretçi Soru-Cevap
29 Temmuz 2014 / girl Soru-Cevap
5 Nisan 2012 / Ziyaretçi Soru-Cevap
7 Temmuz 2011 / Ziyaretçi Soru-Cevap