Alıntı
Amras_Elanesse adlı kullanıcıdan alıntı Modemi sıfırlamak derken yeni bir modem almak anlamında mı? Birde adsl müşteri hizmetlerini arayıp sorunun çözümü hakkında bilgi alışverişinde bulundunuzmu?
Tek çözüm yolu dediğinizi yapmak mı?
Saygılar.
Modemi sıfırlamak cihaz çalışırken arkasındaki küçük delikten ince bir nesneyle "Reset" düğmesine en az 5 saniye basılı tutarak cihazın yeniden başlamasını beklemektir. Bununla modem fabrikadan çıktığı ayarlarına döndürülür, içinde kayıtlı tüm ayarlar, kota bilgileri silinir. Internete bağlanabilmek için ADSL kullanıcı adı ve parolanızı tekrar girmek zorunda kalırsınız, üstelik kota sayacı on an itibariyle sıfırdan tekrar saymaya başlar.
İkincisi, bu sorunun ADSL müşteri hizmetleriyle bir ilgisi yok. Sadece modemin üreticisi AirTies ile ilgili olabilir. Ararsanız da muhtemelen tatmin edici bir cevap alamazsınız çünkü bilgi seviyeleri yüksek değil, çok defa hüsrana uğradım.