Arama

ADSL Teknik Destek - Sayfa 9

Güncelleme: 31 Aralık 2012 Gösterim: 72.160 Cevap: 104
UnknowN - avatarı
UnknowN
VIP VIP Üye
5 Haziran 2009       Mesaj #81
UnknowN - avatarı
VIP VIP Üye
internet kullanıcılarına tavsiyem ; Lime Wire, BearShare vs gibi peer to peer(P2P) programları kullanmayın internet bağlantınızı yavaşlatır ve ya çökertiyo.. Tender
Sponsorlu Bağlantılar
dinazor1962 - avatarı
dinazor1962
VIP ne mutlu Türk'üm diyene
1 Ağustos 2009       Mesaj #82
dinazor1962 - avatarı
VIP ne mutlu Türk'üm diyene
limitli telekom interneti kullanananların dikkatine; 1 ayı askın suredir benim internet hızı yavasladı ama adsl sayacı 3-4 kat hızlandı.telekomdan aradılar 2.19 tl farkla ttnet muzik ve antivirus proramı satmak istediler bende almadım cunki 24 ay sozlesmeyi uzatacaklardı. Daha once gunde 6-8 saat internete girdigimde ayda 4gb yeterli oluyordu. 1 aydır gunde 1.5 -2 saat girdim limitim doldu
ttnet muzik ve antivirusu almadıysanız ve supriz kabarık fatura odemek istemiyorsanız lutfen sayaclarınızı kontrol ediniz.
Sponsorlu Bağlantılar
1 saatlik internet kulanımı
ADSL Teknik Destek

not : mobil internete gecmek istedigim icin muzik ve antivirusu almadım ve sozlesmeyi uzatmadım
Türkiyem dinazor1962 Türkiyem
zuhurrap - avatarı
zuhurrap
Ziyaretçi
2 Ağustos 2009       Mesaj #83
zuhurrap - avatarı
Ziyaretçi
Arkadaşlar ben adsl'e bu ay abone oldum ve kotayı bayaa geçmişim. Ancak modem fln almadım kotayı geçmediğimi warsaysak ne kadar fatura gelir?
UnknowN - avatarı
UnknowN
VIP VIP Üye
2 Ağustos 2009       Mesaj #84
UnknowN - avatarı
VIP VIP Üye
modem olmadan nasıl bağlandın internete anlamadım ? kotayı geçmediğini varsayarsak bu senın abone olurken seçtiğin tarifeye bağlı .lımıtlı 4GB 29 mılyondu.
zuhurrap - avatarı
zuhurrap
Ziyaretçi
2 Ağustos 2009       Mesaj #85
zuhurrap - avatarı
Ziyaretçi
yani ttnet modemi almadım limitli aldım 4 gb hani bi ara kampanya wardı isteyene 2 ay 15 tele isteyene de kablolu modem. Ben o kampanyadan yararlanıyor muyumdur? Geçen ay abone oldm
ahmetgns - avatarı
ahmetgns
VIP VIP Üye
3 Ağustos 2009       Mesaj #86
ahmetgns - avatarı
VIP VIP Üye
Abone olurken neye abone olduğunuzu sizin bizden daha iyi bilmeniz gerekir. 4 GB'lik paket alıp bu sınırı aştığınızı söylüyorsanız TTnet'in sitesindeki tarife bilgisine göre Paket Limiti Aşımında MB Birim Ücreti (TL/MB)=0,009248. Yani 15 TL+(İndirdiğiniz veri miktarı [MB cinsinden])*(0,009248 TL/MB)=Kaç yapıyorsa.
Amras_Elanesse - avatarı
Amras_Elanesse
Ziyaretçi
1 Kasım 2009       Mesaj #87
Amras_Elanesse - avatarı
Ziyaretçi
Merhaba arkadaşlar benim sorunum şu; adsl rt102 modemim var ama ben bir süre önce kullanmakta oldugum adsl kota programını(sürüm 4.0.4.6) artık kullanamıyorum.Ağınızda aisties cihazı bulunamadı,Lütfen güvenlik duvarınızı kontrol edin diye uyarı veriyor.Yardımcı olursanız sevinirim.
ahmetgns - avatarı
ahmetgns
VIP VIP Üye
2 Kasım 2009       Mesaj #88
ahmetgns - avatarı
VIP VIP Üye
Alıntı
Amras_Elanesse adlı kullanıcıdan alıntı

Merhaba arkadaşlar benim sorunum şu; adsl rt102 modemim var ama ben bir süre önce kullanmakta oldugum adsl kota programını(sürüm 4.0.4.6) artık kullanamıyorum.Ağınızda aisties cihazı bulunamadı,Lütfen güvenlik duvarınızı kontrol edin diye uyarı veriyor.Yardımcı olursanız sevinirim.

Bu benim RT-205 modelimin başına gelmişti. Yaklaşık 8 aydır filan kullandığım cihaza artık ulaşılamamaya başladı ve ben bayağı uğraştıktan sonra çareyi modemi sıfırlamakta buldum. Modemi sıfırlamayı deneyebilirsin. En fazla kaybın şimdiye kadar tutulmuş kota bilgisi olur herhalde.
Amras_Elanesse - avatarı
Amras_Elanesse
Ziyaretçi
2 Kasım 2009       Mesaj #89
Amras_Elanesse - avatarı
Ziyaretçi
Modemi sıfırlamak derken yeni bir modem almak anlamında mı? Birde adsl müşteri hizmetlerini arayıp sorunun çözümü hakkında bilgi alışverişinde bulundunuzmu?
Tek çözüm yolu dediğinizi yapmak mı?
Saygılar.
ahmetgns - avatarı
ahmetgns
VIP VIP Üye
2 Kasım 2009       Mesaj #90
ahmetgns - avatarı
VIP VIP Üye
Alıntı
Amras_Elanesse adlı kullanıcıdan alıntı

Modemi sıfırlamak derken yeni bir modem almak anlamında mı? Birde adsl müşteri hizmetlerini arayıp sorunun çözümü hakkında bilgi alışverişinde bulundunuzmu?
Tek çözüm yolu dediğinizi yapmak mı?
Saygılar.

Modemi sıfırlamak cihaz çalışırken arkasındaki küçük delikten ince bir nesneyle "Reset" düğmesine en az 5 saniye basılı tutarak cihazın yeniden başlamasını beklemektir. Bununla modem fabrikadan çıktığı ayarlarına döndürülür, içinde kayıtlı tüm ayarlar, kota bilgileri silinir. Internete bağlanabilmek için ADSL kullanıcı adı ve parolanızı tekrar girmek zorunda kalırsınız, üstelik kota sayacı on an itibariyle sıfırdan tekrar saymaya başlar.

İkincisi, bu sorunun ADSL müşteri hizmetleriyle bir ilgisi yok. Sadece modemin üreticisi AirTies ile ilgili olabilir. Ararsanız da muhtemelen tatmin edici bir cevap alamazsınız çünkü bilgi seviyeleri yüksek değil, çok defa hüsrana uğradım.

Benzer Konular

23 Haziran 2018 / Misafir Bilgisayar
29 Nisan 2018 / _EKSELANS_ Telefon
7 Ocak 2013 / efsanemre Bilgisayar
6 Eylül 2011 / CrasHofCinneT Bilgisayar
10 Haziran 2015 / _EKSELANS_ Telefon